• Marma

Vad har ni för råd? Hemma med lillebror- ska storasyster 3 år leka på dagis för att träffa andra barn i hennes ålder!??

bara genom att läsa ts så min stora var hemma tills han var 4 o han brydde sig inte. var på kyrkis 1gång i veckan o kankse träffade nåt annat barn nån gång i veckan. Han e inte efter eller nåt. o här e det inte heller mycket barn ute. Fick höra att jag var korkad som inte lät honom vara på dagis då han behövde de efter 2års ålder....enligt folk runt omkring då alltså. Han skulle vara såååå mycker mindre hängig på mig o överaktiv (vilket jag inte sett nåt fel i)  men har fan inte sett nån skillnad nu som för 6mån när han inte gick på dagis.   Ärligt talat så eftersom de inte vet vad dagis e o går på öf så tar de ingen skada....man vet inte om mer än man upplevt liksom...tänkt själv...skulle du sakna godis om du inte visste vad det va?

Svar på tråden Vad har ni för råd? Hemma med lillebror- ska storasyster 3 år leka på dagis för att träffa andra barn i hennes ålder!??