• M C

Vilken av följande FL-floskler är värst?

Jag har med några andra effellare samlat några fina citat som cirkulerar fritt och gärna på detta forum.
    De är av yppersta klass, läser du genom listan och är oberörd måste jag helt enkelt dra slutsatsen att du inte diskuterar över huvud taget på FL.

Men vilken triggar dig mest? Vilken är helt enkelt så irriterande och löjlig att du hamnar i gröna vågen när du svarar?

VILKEN ÄR FLs VÄRSTA FLOSKL?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-09 19:39
    Didn't make the cut: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49256482.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-11 17:34
    Vinnare blev alltså "Är jag gravid?", inte helt otippat då det är en sjukt konstig kommentar eftersom ingen är synsk. Bevisligen.
    Vi grattinerar alla oss som vid ett eller annat tillfälle kläckt ur oss denna urkorkade kommentar!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken av följande FL-floskler är värst?
  • Danitra

Vilken fantastisk lista!

Jag saknar bara "min moster rökte och hennes barn är friska så jag tror inte det är så farligt"
    Kan omöjligt välja dessutom!
  • dysleskikern

"Är det här ett skämt, eller?"

med

"Jag är inte rasist, men..." som god tvåa.

• Jazza

Ååh, ALLA...
    Men jag valde den med alkohol och amning, för den föregås ju av en benhård envishet och vägran att ta in information och är ett ypperligt bevis på hur korkade folk kan vara...

• ignatius

Oj, den måste jag fundera mer på!
    Fast något om anknytning eller anknytningsstörning borde ha varit med också ...

Från vissa människor är en förolämpning den bästa komplimangen man kan få.
  • lövet2

Det skulle du ha tänkt på innan du skaffade barn!

(gärna sagt till någon med 2 tonåringar)

• Stårschan

Den som faktiskt triggar mig mest är "Du behöver väl inte gå till personangrepp" (eller kanske  'så jävla typist att folk faan inte kan ge fan i person angrepp fast man har SAGT att man inte vill ha nåra jävla PÅHOPP!!!') när det som ifrågasätts är åsikten/argumentet. Det är värre än när folk börjar dra in Hitler.

Stolt över att vara moraltant!
  • Stårschan
    ignatius skrev 2009-12-09 18:43:06 följande:
    Oj, den måste jag fundera mer på! Fast något om anknytning eller anknytningsstörning borde ha varit med också ...
    Det skulle du ha tänkt på INNAN Mc startade den här omröstningen! Din rökande mamma gav dig säkert coca cola på nappen när du var liten, och se nu vad det har lett till!
    Stolt över att vara moraltant!
  • ignatius
    Stårschan skrev 2009-12-09 18:48:16 följande:
    Det skulle du ha tänkt på INNAN Mc startade den här omröstningen! Din rökande mamma gav dig säkert coca cola på nappen när du var liten, och se nu vad det har lett till!
    Nä, nu lämnar jag den här tråden!
    Från vissa människor är en förolämpning den bästa komplimangen man kan få.
Svar på tråden Vilken av följande FL-floskler är värst?