Inlägg från: Darling73 |Visa alla inlägg
  • Darling73

Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...

Vi kör väl vidare här.....så att vi inte tappar bort varandra..

• Svar på tråden Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...
  • Darling73

hoppas att alla hittar hit, trots att aktiviteten i tråden är lite svag just nu...

• Darling73

jag hade lite problem att få ut den nya tråden till alla, för så fort jag hade skikcat den till 2 så kom inte den tredje fram för då var det "spam"...så då fick jag vänta ett par timmar till nästa omgång..

dillon: japp, när de är som skorpor...det är ju dock lite svårt att veta eftersom det kan finnas nån liten "färsk" rackare på ett ställe som man inte ser, och då smittar de ju...men å andra sidan så är man ju smittsam upp till ett par dagar INNAN man själv blir sjuk så....Daniel har haft här, inte Joel....få se när han får dem...

julklappar...ja, Daniel får ett stort paket med lego, en polislastbil med div tillbehör..han älskar lego nu och bara bygger, bygger och bygger...jätteroligt!!!
    sen blir det nå smågrejer som star wars-tshirt och så...
    Joel har vi inte kommit på nå till än...han är ju biltokig!!! älskar Blixten McQueen och d bilarna...men där har vi ju alla i och med att Daniel har dem alla...
    men vi får se vad vi hittar på...han ska iaf få ett bäddset med Blixten, och en tshirt med Kakmonstret på.. men nå leksak ska han få oxå..

• Darling73

lillskruttet: om jag misstänker rätt så säger jag GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! förmodar att Tyra ska få bli storasyster....

• Darling73

haaaa va skoj!!!!!!!!!!!!! grattis grattis!!!!!!!!! och håller det här och inget ord på FB förrän du skriver det själv...

dillon: jag ska till the studio på lördag...jag o syrran.....ska bli kul att testa att vara modell..

• Darling73

god jul alla vänner!!!!!!!!

Svar på tråden Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...