Inlägg från: Hallontjejen |Visa alla inlägg
  • Hallontjejen

Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...

Hejsan hoppsan... här händer det grejer... Måste börja hänga här igen då ;) GOD FORTSÄTTNING på er alla. Hoppas att julen varit lugn och mysig i härliga vintriga vintern.

Lillskruttet: Iiiiiihhh! stort, STOOORT GRATTIS! Åh, jag blev så glad när jag hörde. Fantastiskt! Nu håller jag tummarna att allt ska flyta på bra och att du får vara pigg och kry under tiden. Kram på dig! (Hej då vinkvällar, hej, hej choklad på Kalles )

Dillon: Tack söta för ikväll. Pratstunden ger alltid lika mycket energi som träningen. Snart igen va? *tuggar på resterna av pralinerna från alladinasken som jag öppnade igår*

KRAM!

• Hallontjejen

just ja.. tack Darling för länken!

• Hallontjejen

2010 - wohoo! (Var tar tiden vägen?) Hoppas ni alla hade det bra i nyår. Jag njuuuter av den vintriga vintern. Det är ju så här det ska vara! Pulka, skidor och rosiga kinder - I love it!

Är det någon som är ledig fortfarande? Jag är ledig till på torsdag då det är vardag igen. Jag och A funderar på att åka ner till busborgen idag, någon som ska med? Jag tror vi siktar på att vara där ganska tidigt så åker vi hem och äter lunch sen. Fast vi myser omkring i pj fortfarande så vi har lite startsträcka ännu... Hör av er om ni är intresserade!

• Hallontjejen

Lillskruttet: UNDERBART! Såå glad för er skull!

Svar på tråden Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...