Inlägg från: LillSkruttet |Visa alla inlägg
  • LillSkruttet

Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...

jättebra att du fixade ny tråd Darling!

Julklappar ja.....vi har tänkt köpa skridskor till Tyra, en skoltavla med kritor (hon har tjatat om en sån..), Pippi Långstrump-film (om jag hittar något annat än tecknade varianten. Hon är numera heltokig i Pippi) och så har jag sett en HelloKitty-poncho i frotté. Kan ju vara skönt efter duschen/badet ibland.

Nu måste jag jobba vidare.

Kram på er!

Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • LillSkruttet

tomten kom tidigt i år....

• LillSkruttet
    Darling73 skrev 2009-12-17 10:05:39 följande:
    lillskruttet: om jag misstänker rätt så säger jag GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! förmodar att Tyra ska få bli storasyster....
    hihi ja, om allt går som det ska blir hon storasyster i slutet på augusti. Hoppas bara så att allt får rulla på utan komplikationer, är ju än så länge tiiiiidigt i grav.
  • LillSkruttet

tack.

ps. Vi kan väl hålla nyheten här på FL ett tag (och inte ta vidare till FB osv)?

• LillSkruttet

Tack för alla grattis tjejer!! Förstår det verkligen inte ännu.... Har tid för VUL 12/1, så då kanske poletten trillar ner.

Ja, Hallontjejen, då var det slut med vinkvällarna och återinvigning av Kalles kvällsfika. För min del känns det helt ok, vi kommer ju tillbaka till vinet igen förr eller senare, kanske tråkigare för er att fika varm choklad med mig när ni KAN njuta vin....

GOTT NYTT ÅR!!!
    HOppas ni får en härlig kväll och ett underbart nytt år!!

Själv går jag på och jobbar ikväll kl 21....så jag får fira på jobbet. Men det går väl det med antar jag.

• LillSkruttet

VUL idag, v 7+5 (el kanske 7+6 enl läkaren).
    Här kommer bilden.

VUL v 7+5 (7+6 enl bilden)

Våran lilla "mini". Det är alltså på riktigt!? Har känts så overkligt, men det bor alltså en liten krabat där inne, som är 14 mm långt och har små paddlar till armar. *myyyys*

• LillSkruttet

Hallon: Tack.

Nat: Mår rätt ok. Illamående förstås, men ingen större fara. Inte kräkts eller så. Men det krävs ständig tillförsel av mat. Småäter konstant! Och så trött och har dessutom gått och dragit på en förkylning i flera veckor, så det gör väl sitt till.

Tyra 21/3-2007 och BF 25/8-2010
  • LillSkruttet

f ö är ni så himla gulliga här inne, underbara vänner, att jag sitter med gråten i halsen. (liiiite hormonig kanske )

• LillSkruttet

Ja, vi är lite dåliga på att skriva här inne numera. Det får vi ändra på.
    Ses gärna och pratar lite snart!! Om ni är med på choklad på Kalles istället för en utekväll....

Var för övrigt på VUL idag och såg vårat lilla busfrö igen. En liten vilde som knappt ville fastna på bild. Några bilder finns i bildgalleriet om ni är nyfikna. Är redan i v 13, tiden rusar iväg. I morgon måste jag ta mig i kragen och berätta på jobbet.....känns så lagom kul när man bara hunnit jobba en vecka. Men men....

Kram på er!

Svar på tråden Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...