• Anonym (Så nyfiken!!!)

Kvinnligt

Hej..
    Jag lever med min sambo och vår son på 10 månader...
    Jag har en fantasi som jag inte kan släppa..!
    Skulle så gärna vilja ha sex med en kvinna i en bastu på ett bad!
    Vill bestämma en dag och tid på ett bad och sen mötas i bastun och bara få ta på varandras kvinnliga kropp!

Kan inte sluta tänka tanken på att ha sex med en tjej...!

• Svar på tråden Kvinnligt
  • Anonym (me 2)

hihi jag oxå! att få duscha och "tvätta" en kvinnans kropp.. få känna hennes härliga mjuka, lena hud... förstår din fantasi helt och hållet! :)

• Hoggepogge

Lycka till tjejer! Hoppas ni hittar det ni söker.

• Anonym (Så nyfiken!!!)

Anonym (me 2) skrev 2009-12-10 14:17:47 följande:

hihi jag oxå! att få duscha och "tvätta" en kvinnans kropp.. få känna hennes härliga mjuka, lena hud... förstår din fantasi helt och hållet! :)
    :) vad kul..! Var bor du? ;)
  • Anonym (me 2)

jag bor i stockholm, du?

• Anonym (lovegirl)

jag med. jag har i min ungdom haft sex med två kvinnor, men nu va det över 8 år sedan och jag har börjat känna att jag vill känna och mysa med en tjej igen. Har tagit upp detta med min kille men han är inte intresserad, och tycker inte det är ok, även när jag erbjöd honom att få kolla på.. Han sa att om jag har sex med en tjej endå så är jag otrogen och då e det slut :( jag blir så ledsen.. att han aldrig vill eller är intresserad av sexuella förändringar. såå tråkigt.

• Anonym (me 2)

men va trist! förstår han inte att han är i paradiset, typ varenda mans fantasi! få se eller vara med två tjejer samtidigt!!!
    min man är tänd på idén, jag får utforska på egen hand och gärna ta hem tredje person vi får se hur det blir! är gravid nu så kanske inte är det lättaste att hitta nån villig.. och jag vill ju förstås inte ta "första bästa" heller..

• Mr Espresso

Då hoppas jag du är lika förstående om han vill ha sex med en annan tjej

Anonym (lovegirl) skrev 2009-12-14 11:05:55 följande:

jag med. jag har i min ungdom haft sex med två kvinnor, men nu va det över 8 år sedan och jag har börjat känna att jag vill känna och mysa med en tjej igen. Har tagit upp detta med min kille men han är inte intresserad, och tycker inte det är ok, även när jag erbjöd honom att få kolla på.. Han sa att om jag har sex med en tjej endå så är jag otrogen och då e det slut :( jag blir så ledsen.. att han aldrig vill eller är intresserad av sexuella förändringar. såå tråkigt.
  • Anonym (me 2)

mr espresso! det är väl itne samma sak alls! sex med en annan MAN ja visst. det borde vara samma sak...

• Mr Espresso

Jag trodde sex var detsamma oavsett med vilket kön man har det med!

Anonym (me 2) skrev 2009-12-14 11:18:08 följande:

mr espresso! det är väl itne samma sak alls! sex med en annan MAN ja visst. det borde vara samma sak...
  • Anonym (lovegirl)

Mr Espresso skrev 2009-12-14 11:16:09 följande:

Då hoppas jag du är lika förstående om han vill ha sex med en annan tjej Anonym (lovegirl) skrev 2009-12-14 11:05:55 följande:
    ja absolut :) jag har redan lagt fram iden om ett öppet förhållande, då han kan ha 1 älskarinna (gift eller förhållande) och jag 1 älskare (gift, eller förhållande) så inga sjukdomar sprids runt. men han är inte med på den iden heller, och tycker inte det är något för honom. Jag själv är öppen för det mesta, men inte han.. han säger att han är nöjd som det är, vilket iof är väldigt kul att han tycker men men :(
    jag respekterar honom och är honom trogen då, men jag tycker det skulle vara kul att krydda till det lite bara.
  • Anonym (var ska vi ses)

Jag är på..var ska vi ses...vilken bastu????? :)

• Anonym (Så nyfiken!!!)

Anonym (var ska vi ses) skrev 2009-12-14 18:03:14 följande:

Jag är på..var ska vi ses...vilken bastu????? :)
    Kommer från Trollhättan så det blir den bastun..:) Var kommer ni andra ifrån med samma intresse? ;)
  • Anonym (dyke)

Spelar väl ingen roll vilket kön man har sex med när man är i en relation. Otrohet som otrohet.
    Å de måste respekteras tycker jag.

Som om jag som lever i ett homoförhållande skulle tycka att de var ok om min fru gick hade sex med en kille. Nä otrohet vilket som.

• Anonym (vill åxå)

skulle åxå vilja ha sex med en tjej.. en utav mina högsta drömmar ju!!!!

Anonym (Så nyfiken!!!) skrev 2009-12-16 15:17:57 följande:
    Anonym (var ska vi ses) skrev 2009-12-14 18:03:14 följande: Kommer från Trollhättan så det blir den bastun..:) Var kommer ni andra ifrån med samma intresse? ;)
    15 mil ifrån...

Finns det inte ett badhus i trollhättan eller så...?...som är relativt tomt...

• Anonym (stockholmsbastu)

Meh. Vad läskigt kåt jag blev. Ännu en fantasi som man inte kommer hinna / våga / ha möjlighet att uppfylla.

Vad frustrerande!

Svar på tråden Kvinnligt