• Blåbär

Det bubblar i magen!!!

Hej!

Jag har känt flera ggr att det bubblar till i magen, ((o det är inte gaser...)
    Har inte vågat hoppas att det är barnet man känner, men det kommer ganska regelbundet speciellt när jag ligger på mage. Är i v 13 och vet att fler har känt liknande... om det är barnet så är det helt otroligt att få känna av att den finns där inne!

Bubblar det hos er "enrummare" oxå??

• Svar på tråden Det bubblar i magen!!!
  • Tyzon

det kan mycke väl vara barnet.. Men jag kände det första gången var det nästan som någon kittlade mig innifrån magen och då va jag i v16-17... Lycka till..............

• evita

det var så det kändes hos mej i alla fall... hade hört alla jämförelser med fiskstjärtar och fågelvingar, men fattade inte vad det var förrän en kollega jämförde det med att vara gasig... så tyvärr minns jag inte när det började kännas... :o(

• Monstret

Exakt så kändes det för mig också. Gaser - inte fiskar! Blubb, blubb. Men det tog tid innan jag kunde skilja barn-bubbel från gas-bubbel. Jag kände mig som en hemsk mor som inte kunde skilja sitt barn från en fis ,-)

• Solblomman

Visst kan det vara bebisen du känner även om det är tidigt. De som har väntat barn förut känner ibland i v. 13 (har jag läst). Själv kände jag mitt första bubbel i v 15-16, det är en mysig känsla!

Lycka till!

• Solblomman

Oj, det blev fel gubbe...

• nile

Hejsan! Det är underbart att känna att det rör sig i magen, jag kände sparkar i V.16 och det känns så. Som små kittlingar....det är SÅ roligt!!! Jag kan bara säga GRATTIS att du får känna det så tidigt!!!

Ett stort LYCKA TILL, kramar Nile

• Andrundrun

Jag har känt att det har bubblat i magen ett par veckor men sedan ett par dagar så har det varit ngn annan känsla i magen. Det känns ungefär som att det är bebben som ligger o petar utåt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara men.

• Andrundrun

Glömde skriva att jag är i v18.

Svar på tråden Det bubblar i magen!!!