Inlägg från: oväntatväntatgravid |Visa alla inlägg
  • oväntatväntatgravid

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Usch, det där var väldigt äckligt. Jag hade nog spytt... ärligt alltså. Det är få saker som är så äckliga som en toaborste... Hur kan man ens tänka på att diska den i maskinen med vanlig disk?!

Trodde jag hade en lite småskabbig bekant som hade en "gästtandborste" hemma hos sig. Jag hade glömt min och frågade om de hade någon extra. "Ja" svarade hon och gick hon hämtade en skruttig, använd tandborste, "vi har en gästtandborste".. Jag skyllde på att jag iaf inte orkade, att jag var för trött..

• oväntatväntatgravid
    Miss Lau skrev 2009-12-11 19:14:00 följande:
    Ha, ha. Vi har också gästtandborstar här hemma, men det är ett megapack billiga borstar från Clas Ohlson som givetvis slängs efter användning. Undrar vad våra vänner skulle säga om vi sparade dem
    Haha :D Men det var det jag tänkte... :D Att de skulle ha ett gästtandborstspaket.. Men så fick jag se den... och den var INTe ny ;D

Man borde testa att ge dem en gammal och se hur reaktionen blir :D Skulle vara skitkul.
    Det jobbiga var att min vän inte skämtade :D haha .. lite awkward... :D
  • oväntatväntatgravid

Leone i Västerås skrev 2009-12-11 19:42:24 följande:

Ja, så har vi också. Perfekt att ha om man får oväntade nattgäster. Vem sjutton slänger fram en begagnad tandborste liksom?
    Hahah :D Vad skönt att det finns fler som tycker så! :D
    Jag hade nog börjat skratta och tro att personen skämtade om den var på väg att stoppa toaborsten i diskmaskinen... USch.. Vilken situation att befinna sig... När tanken flyger i huvudet... "Har detta hänt förut?!?!"....
  • oväntatväntatgravid
    LAV0LINA skrev 2009-12-11 20:08:37 följande:
    Blä, varje gång jag ser den här tråden högst upp i mina favoriter med fetstil läser jag "Tandborsten i diskmaskinen" och sen inser jag ju att det fortfarande står "TOAborsten". Då kräks jag lite igen..
    HAHAHAH :D Din hjärna försöker lura dig! Omedvetet smart!
  • oväntatväntatgravid
    ElinOlsson skrev 2009-12-11 20:33:05 följande:
    Fanns ett McDonalds i Värmland som körde toasitsarna i diskmaskinen...Då blev det omdöpt från M C Donalds til W C Donalds.Anus, fick min röst!
    Hahah VA?!!! Tur att jag aldrig käkat där då...
  • oväntatväntatgravid
    ElinOlsson skrev 2009-12-11 20:42:28 följande:
    Flera år sen nu... De har ändrat rutiner efter det kom fram i media
    Hade de några kunder kvar efter att det där kom fram :D?
  • oväntatväntatgravid
    ElinOlsson skrev 2009-12-11 20:46:32 följande:
    Vet inte, det var nog rätt glest ett tag .
    Hahah :D Hade nog tyckt att de som gick dit ändå varit lite ofräscha... eller vad man ska säga... Om de nu visste om det.
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?