Inlägg från: LAV0LINA |Visa alla inlägg
  • LAV0LINA

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Tanken har aldrig slagit mig att "diska" eller rengöra toaborsten!
    Jag köper nya! 3 för 10kr har dom på dollarstore här!!
    Fy fasen, jag tycker det är ganska (riktigt ordentligt vidrigt) ÄCKLIGT att stoppa in den i diskmaskinen.
    Hur kommer man på tanken?!
    {#lang_emotions_throwup}

• LAV0LINA
    SigridA skrev 2009-12-10 14:32:54 följande:
    Haha jag fattar verkligen inte, vad kostar en toaborste? 20 spänn?
    20?!
    Jäklar vilka dyra borstar! Där jag bor kan man köpa 3 för 10 kr (om man nu näjer sig med limegröna, rosa, vita osv av butgetmodell)
  • LAV0LINA

Men herregud, EN person har röstat "Ja, så gör jag också hemma. Smart ju."

• LAV0LINA
    Tecken skrev 2009-12-10 21:18:52 följande:
    Det kanske var tjejen det står om i TS? *hoppas* Jag hoppas innerligt att ingen annan gör så.
    Man kan ju hoppas!!!
    TS bekanting påstår ju dock att det finns fler...
    Uuuuh, hoppas hon bara sa så för att få TS att tro att det är normalt!
    {#lang_emotions_throwup}
    Kanske försökte hon undvika en alltför pinsam situation då hon av TS reaktion kanske insåg att det är rätt så vidrigt äckligt att göra så?

Usch, jag kräks ju snart på riktigt...
    Jag kan köpa en toaborste för varje vecka till TS bekant om det krävs för att hon ska sluta diska dom i maskinen...
  • LAV0LINA

Åh. fy fan!
    Nu är det TRE som svarat "Ja, så gör jag också hemma. Smart ju!"

Jag hoppas att de röstat fel eller på skämt!
    {#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}
    Jag tror frukosten kommer upp alltså... {#lang_emotions_throwup}

• LAV0LINA

Blä, varje gång jag ser den här tråden högst upp i mina favoriter med fetstil läser jag "Tandborsten i diskmaskinen" och sen inser jag ju att det fortfarande står "TOAborsten". Då kräks jag lite igen..

• LAV0LINA
    Mei skrev 2009-12-14 16:12:06 följande:
    Jag brukar tänka att det är provokatörerna som är i farten och bara svarar så på pin kiv. Men efter att i tråden ha hört om minst två som gör så så kan man ju undra...
    Nä?!

Åh, jag som verkligenh oppasdes att det var "felröstningar" eller provokatörer!
    {#lang_emotions_throwup}
  • LAV0LINA

Oj, ursäkta min stavning, Under tiden jag skrev kräktes jag lite av tanken på att någon stoppar in en nvänd toalettborste i diskmaskinen
    {#lang_emotions_yell}

• LAV0LINA
    vickitoria skrev 2009-12-15 17:05:22 följande:
    usch varje gång jag ser den här tråden så kräks jag lite inombords...tar nog bort den från favoriter och låter denna info gå i glömska nu...men lägger på minnet att sluta äta på mc donalds....*kräks*
    Samma här. Varje gång läser jag också "tandborsten" och när jag inser att det fortfarande är TOAborsten ... ja... uhäk... {#lang_emotions_throwup}

Usch, jag är så vansinnigt glad att vi inte ha Mc Donalds här där jag bor!!
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?