Inlägg från: Sanna Gosing |Visa alla inlägg
  • Sanna Gosing

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Om den är tillräckligt ren för att diska med är den tillräckligt ren för att stoppas i diskmaskinen!

Har säkert noterats tidigare, men jag orkar inte läsa. Jag brukar i och för sig koka den först.

• Sanna Gosing

Amen hallå där! Det var TOABORSTEN det handlade om. Jag trodde det var diskborsten, och tänkte att nu har präktighetsmaffian varit igång igen.

Med toaborsten handlar det inte om äcklighet utan om hygien. Risk för magsjuka och annat. Och - ja - otroligt äckligt!

• Sanna Gosing
    LAV0LINA skrev 2009-12-14 19:27:53 följande:
    Nä?! Åh, jag som verkligenh oppasdes att det var "felröstningar" eller provokatörer!
    Jag trodde det var diskborsten och undrade vad folk hetsade upp sig för. Men tänkte att detta är FL, så vad kan man förvänta sig...

Sen såg jag att det var toaborsten som avsågs!
  • Sanna Gosing
    Darla skrev 2011-09-13 21:47:40 följande:
    Usch och fy, den här gamla tråden tänker jag ibland på när jag diskar eller städar toaletten, detta har tydligen etsats sig fast permanent i minnet hos mig. Skadad för alltid antagligen.
    Jag med. Förstår inte varför jag får kväljningar, men jag tänker ibland på det när jag rengör toan, ibland när jag kör diskmaskinen. Så farligt ska det väl ändå inte vara väl? Men hu! Rysningar!
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?