Bloggar Efterlyses
Jag efterlyser nya spännande bloggar att läsa!
Skriver du en intressant blogg? Skicka länken här...
Här är min nya blogg ifall du vill ta en titt!
med-tristan-i-handen.blogspot.com/
Jag efterlyser nya spännande bloggar att läsa!
Skriver du en intressant blogg? Skicka länken här...
Här är min nya blogg ifall du vill ta en titt!
med-tristan-i-handen.blogspot.com/
MamiiChau.blogg.se
* Early morning
* Gårdagens
I min blogg får ni följa mig och min son i våra vardagsbestyr. Min son, Melwin, har precis fyllt 1år, precis börjat med inskolning på dagis (uppehåll just nu pga ögoninfektion). Jag är precis fyllda 20år, är mamma ledig för tillfället, men skall inom kort börja plugga igen.
De mesta redovisas i bilder på bloggen. Foto och photoshop är något jag älskar att hålla på med. Så kika in på min blogg och lämna gärna en kommentar så jag kan hitta till din blogg! (:
teresamattsson.blogg.se

Senaste inläggen:
- Förmiddagen... (Bilder)
- Just nu. (bild)
- Dumma ögoninfektion :'( (Bilder)
- Shopping ♥ (bilder)
Missa inte min frågestund, för att komma direkt till inlägget klicka här -> teresamattsson.blogg.se/2010/october/fragestund.html
Gissningslek på min blogg just nu! Vill du vara med??
4real.bloggplatsen.se
Kolla gärna in:
vilsnajollen.blogspot.com

melanye.blogg.se
Jag skriver om det som intresserar mig. Lite politik nu efter valet blandat med tentaångest, vardagstristess och helgnjutning :)
Min blogg handlar om precis allt som faller mig in. Jag har nu börjat ett litet projekt som heter "Dagens bild" och som innebär att jag måste ta en bild och lägga upp varje dag, oavsett om den är bra eller inte, och den måste heller inte vara intressant. (Nu försöker jag ju att få dem både bra och intressanta, men framför allt handlar det om att hålla igång bloggen med bilder som det kan bli inlägg av). Lyckas jag hålla på med detta i ett helt år tänker jag kanske dela ut något pris till mig själv eller något
http://gealach.wordpress.com