I Love You Three skrev 2009-12-15 10:07:20 följande:
jag fick åka med ambulansen för att pulsen sjönk så kraftig pga blodförlusten.! jag skulle bara gå på toa , satte mig ner för att kissa (vilket jag trodde att jag gjorde) men det var blod som kom.. blödde igenom 3 paket bindor på 2 dagar.. sen slutade det tvärt och fostrets hjärta tickade på så fint och gör fortfarande. detta är nu 3 veckor sedan det hände. men magen mår bra och jag också. så det sliutar inte alltid illa!hoppas du får lugnande besked. kramar om
det är exakt så jag har blödit, 2 dagar med forsande färskt blod sen borta på en gång. Bra mysko hur kroppen kan bete sig på detta vis. Hoppas bara att jag får lugnande besked imorn om att det lever en bebis där inne. Annars sa dem att dem kmr kolla upp vad detta kan vara med olika prover, då jag känner mig gravid men inte fått positivt på testen än. Kan det vara utomkveds eller något annat då? har räknat ut att jag just nu ska vara i 8+2 men testade neg fram till v 7+2 så jag har inte testat på en vecka nu. Har kvar alla symtom. vet att jag testade sent med mina två barn. men vet inte om det var i v7 eller v8. med dottern (första barnet) hade jag sista mens i mitten på februari och fick positivt test i mitten på april nästan slutet så det är ungefär lika lång tid nu. med sonen (andra barnet) hade jag sista mens 1 juli o testade positivt slutet på augusti efter alla symtom, exakt samma symtom som jag har nu. Så bara o hålla tummarna på att det är en bebis. tack o många kramar!!!