Tygblöjetråden 23
Hej på er!! Nån av er som stickat egna blöjbyxor?? Tänkte be farmor lite snällt....Men jag måste ju köpa garn! Satt o kikade på stoff o stils katalog på nätet, med vad ska man ha?!!
Hej på er!! Nån av er som stickat egna blöjbyxor?? Tänkte be farmor lite snällt....Men jag måste ju köpa garn! Satt o kikade på stoff o stils katalog på nätet, med vad ska man ha?!!
madebyinferno: Tack för alla bra tips o tipset om den här tråden inte minst!!! Nu är jag jättepeppad att fixa egna blöjor!! Har beställt lite grejor, men ska beställa lite till...Önskar att jag hade upptäckt det här när stora barnen var små, hade delvis vikblöjor till dom o det var väl ok, men det här verkar ju toppen!!! Sitter o läser igenom era inlägg nu, kanonbra!!
var får man tag på sånt där coolmax tyg?
Kikade på sånt där coolmaxtyg på myllymuksuts hemsida, såg precis ut som matrialet i barnas gympakläder... Hmmmm...
Undrar om ni vet, ullkurade byxor, på förpackningen står det att man ska ha i lite ättika i sista sköljvattnet. Hade ju ingen hemma tyvärr, vilken skillnad gör ättikan?
Hej på er!!! Tänkte höra om nån av er har provat Glimmas formsydda blöja i bambufrotte ? Fick hem en idag o den är supertunn o verkar jätteskön! Ska nog beställa fler, men det vore kul o höra om nån annan provat dom!