Nån mer som är beroende eller vart beroende av TREO?
Jag har också ett långvarigt treo missbruk bakom mig, är 33 år och har tagit 4-6 tabletter om dagen i säkert 15 år.
Hade extremt svårt att sluta då huvudvärken gjorde sig påmind så fort jag passerade ett visst klockslag.
För ca ett 1,5 år sedan så gjorde jag en pasta av gurkmeja, ingefära och svartpeppar. Åt ca 2 teskedar varje dag och det gav en riktigt bra effekt. Gurkmeja är antiinflammatorisk och tog bort många års dåld inflammation i min kropp. Ändrade även kosten en aning och tänkte mer på vad jag äter.
Efter de så har inte huvudvärken varit lika stark som tidigare. Jag kunde dra ner på tabletterna från 6 st till bara 2 st om dagen. I samma veva när jag kände mig starkare så började jag träna och efter ytterligare en tid så gick jag hos en riktigt hårdhänt massör som såg det som en utmaning att ta sig an min stela kropp.
För några dagar sedan så drog jag ner till bara 1 tablett, det har varit 3 -4 jobbiga kvällar och nätter med stark huvudvärk, men jag har stått ut. Målet är att även sluta med den sista tabletten också inom några dagar.
Jag blir glad att du tar tag i ditt problem

Många gånger kommer man ingen vart med vården, speciellt när de tycker att konstmediciner och smärtlindrande är ingen fara och anses som en lösning. Alla konstmediciner har sina biverkningar och gifter som samlas i kroppen.
Är man seriös med sin hälsa eller har allvarligare besvär får man jobba paralellt med vården och leta information. Naturliga medciner är tyvärr utstötta av vården i Sverige.
Så småningom kan du även läsa om vattenfasta. Men vänta lite med det. Ta det steg för steg.
Läs också om zonterapi, och särskillt kartan för foten. När min fru får stark huvudvärk och Alvedon inte hjälper, så trycker jag på toppen av hennes lilltå. Det gör så mycket ont för henne, men håller jag på i ett par minuter så lättar huvudvärket ordentligt.
Fortsätt du kommer lyckas min vän
Kramar