• tanten28

pedofil eller inte?? hjälp mig!

hej hej jag vill ha era åsikter. jag är 31år o levt med min 28åriga man i över åtta år. men det tog slut för ett tag sen. men han har ingen lägenhet än så han kommer till mig varannan helg o tar hand om våra barn. förra gången han hade dom så tog han hem en tje o höll på med i MIN säng i MITT hus. hela helgen med en tjej han hade träffat i 20 min allt som allt innan. helt sjukt att blanda in barnen i ett sånt förhållande tycker jag dårå. inte nog med det han sa att hon var 20 först sen var hon 18. men sen kom sanningen fram hon är 16år 1,5 år äldre än min äldsta dotter. känner mig så äcklad av det där. min ex man har en 16åring en liten flicka runt snoppen. jag säger pedofil. alla andra säger nej hon är över 15år o lovlig. men vad fan. vad har en 28åring gemensamt med en 16åring??? så ge mig råd hur jag ska tackla det här. o är det rätt eller fel med ett sånt förhållande. hur fan kan hennes föräldrar tycka det är okej?? helt sjukt. vill höra era åsikter. tacksam för svar.

carpe diem
  • Svar på tråden pedofil eller inte?? hjälp mig!
  • Sandriz

han träffade henne först förra helgen och nu bor han hemma hos hennes föräldrar? Det vet jag väl inte om jag skulle gilla om jag var förälder till 16-åringen...... det låter väldigt konstigt :P

• gaffsan
    kattis b skrev 2009-12-14 02:42:11 följande:
    Varför känns inte det okej?
    Var själv med en 24-åring när jag var 16 . Det var väl inte så lyckat .
    Av egen erfarenhet så kan jag säga att det blev fel .
  • kattis b
    tanten28 skrev 2009-12-14 02:42:52 följande:
    ja fy hon kommer ångra sig tro mig. hennes ögon kommer oxå öppnas. förstår inta vad han tänker med o inte heller hur hennes föräldrar är funtade som låter han bo där osv. men nära mina barn kommer hon aldrig igen inte hos mig.
    Att hennes föräldrar låter henne träffa honom är en sak, men att släppa in honom under deras tak känns lite överdrivet.
    det är ju inte som om de, om max ett år när det "tar slut", kommer träffas någonsin igen.
    För hennes del är det ingen fara. Hon kommer växa upp och bli människa ändå, även om hon kommer ångra sina tidigare val.
    Alla har vi gjort dumma saker i tonåren.

men, säg till honom att du inte vill ha henne där. Förstår han inte, så släpp inte in dem..?
  • tanten28

alltså man är vuxen vid 18. alltså är hon ett barn som har sex med en vuxen. en gubbe i åldersskillnad. v18? ja då skulle ja inte vara så äcklad av det här. ett barn bland mina barn? nej tack. undrar om hon inte har en pappa i sitt liv eller vad det är.

carpe diem
  • kattis b
    gaffsan skrev 2009-12-14 02:44:48 följande:
    Var själv med en 24-åring när jag var 16 . Det var väl inte så lyckat . Av egen erfarenhet så kan jag säga att det blev fel .
    Äh. Man lär sig.
    Jag var med en 30+are när jag var 16, intefan är jag en trasig människa idag för det. ;)
  • kattis b
    tanten28 skrev 2009-12-14 02:46:35 följande:
    alltså man är vuxen vid 18. alltså är hon ett barn som har sex med en vuxen. en gubbe i åldersskillnad. v18? ja då skulle ja inte vara så äcklad av det här. ett barn bland mina barn? nej tack. undrar om hon inte har en pappa i sitt liv eller vad det är.
    Men hallå.... ser du vad själv skriver? Siffror!
    Hon kanske är en mogen 16-åring. vem vet?
  • gaffsan
    kattis b skrev 2009-12-14 02:46:46 följande:
    Äh. Man lär sig.Jag var med en 30+are när jag var 16, intefan är jag en trasig människa idag för det. ;)
    Men så olika kan det vara , för dig gick det bra , för andra inte
    Intressant
  • tanten28

håller med dig sandriz visst fasen är det sjuka föräldrar?? fattar inte jag heller. ojojooj om det var min dotter ojojoj. shiiit

carpe diem
  • gaffsan
    tanten28 skrev 2009-12-14 02:46:35 följande:
    Man kan ju se ett samband där , kanske .
    Eller inte ,jättesvårt , detta
  • kattis b

You live - you learn.
    What doesn't kill you makes you stronger.

Två av världens bästa citat som stämmer alltför väl in på mig och mitt liv. Ett liv med äldre män, sexuellt utnyttjande, alkoholism och idioti. Men jag mår så bra idag, så ni anar inte! :D

Svar på tråden pedofil eller inte?? hjälp mig!