• LuPeRo

Pergopinglorna Del 20

Nu har vi nått del 20 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤:: ::....::::¤::::....::::¤::::....

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48575336.html

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤:: ::....::::¤::::....::::¤::::....

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49047874.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m47792482.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-03 10:14
    Ny List-tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51141086.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-03 10:17
    Ny "Pergopinglor med barn"

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m49803237-17.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 08:55
    Ny plustråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m51300993.html

• Svar på tråden Pergopinglorna Del 20
  • Skrutt74

Tack så mycket för ny tråd!!

Blev ingen pergo för mig denna månad. Ska ta en uppehållsmånad till och hoppas på zonterapin. Den som lever får se... Dock känns det ganska mycket nu som att jag ger upp. Senaste mensen var ingen överraskning och jag blev inte lika djupt ledsen som de föregående gångerna. Men visst... ett barn till är det jag vill ha, men jag börjar inse att det inte kommer att bli så.

• Vårflickan84

Jag hänger på =)

• LillSkruttet

BIM i morgon el torsdag. Spännande!!!

Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • Vårflickan84
    Skrutt74 skrev 2009-12-15 07:52:52 följande:
    Tack så mycket för ny tråd!!Blev ingen pergo för mig denna månad. Ska ta en uppehållsmånad till och hoppas på zonterapin. Den som lever får se... Dock känns det ganska mycket nu som att jag ger upp. Senaste mensen var ingen överraskning och jag blev inte lika djupt ledsen som de föregående gångerna. Men visst... ett barn till är det jag vill ha, men jag börjar inse att det inte kommer att bli så.
    nej ge inte upp. jag har läst och hört för många mirakel/solskenshistorier som visat att det går till slut. jag lever på dom och hoppas att det funkar för mig snart och dig och alla andra som vill ha en liten en!
  • LBS

Eftersom min mens inte kommnit efter 6 veckor min pergofriamånad så var jag på vul dag för att se att allt va ok. Då såg hon att jag hade äl så det är bara att mysa på ikväll!
    Men undrar bara om vulundersökningen kan skada då äl redan skett och om det påverkas något av det? Vi hade sex igår så chansen att spermierna skulle träffa ägget som släppt finns ju. Men det hindras inte av vul väl???

• Bohman
    LBS skrev 2009-12-15 18:15:26 följande:
    Eftersom min mens inte kommnit efter 6 veckor min pergofriamånad så var jag på vul dag för att se att allt va ok. Då såg hon att jag hade äl så det är bara att mysa på ikväll!Men undrar bara om vulundersökningen kan skada då äl redan skett och om det påverkas något av det? Vi hade sex igår så chansen att spermierna skulle träffa ägget som släppt finns ju. Men det hindras inte av vul väl???
    jag tror inte att det gör det, men jag är inte säker.
    det borde hon sagt isåfall tycker man...
    lycka till nu!!
    Happy humping!!
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • bubblan79

nej det skadas inte av vul.. man går inte så högt upp med aparaten. den ska ju inte in i livmodern utan bara in i slidmynningen

Svar på tråden Pergopinglorna Del 20