• LuPeRo

Pergopinglorna Del 20

Nu har vi nått del 20 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤:: ::....::::¤::::....::::¤::::....

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48575336.html

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤:: ::....::::¤::::....::::¤::::....

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49047874.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m47792482.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-03 10:14
    Ny List-tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51141086.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-03 10:17
    Ny "Pergopinglor med barn"

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m49803237-17.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 08:55
    Ny plustråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m51300993.html

• Svar på tråden Pergopinglorna Del 20
  • Boo 79

Men bohman, visst hade du bim 4:e? Du e kanske som jag, låghormonare, testa den 4:e igen!

• Bohman
    Boo 79 skrev 2010-01-01 14:58:45 följande:
    Men bohman, visst hade du bim 4:e? Du e kanske som jag, låghormonare, testa den 4:e igen!
    jag hoppas det
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • inga76

Hej - hoppar in här, med en fråga apropå Bohmans situation, som jag också är i! Vet ni om det är extra vanligt med låghormonare bland oss som äter pergo? Jag menar, om man behöver hjälp för att få igång vissa hormoner (östrogen) kanske andra (hCG) också är lite trögare än hos majoriteten? *hoppashoppas*

Har ätit trippelkur i början av december och det verkar ÄNTLIGEN som att det tog. BIM någon gång nu i dagarna (har ingen cykel annars så jag vet inte, men det är 14 dagar sedan positivt ÄL-test). Testade senast idag - negativt. Så nu hoppas jag förstås att det ska vara något trots de negativa testerna.

God fortsättning på er!

• Bohman

Hej tjejer...
    vaknade nu här missinassen och kan inte somna om...
    testade mig, hämtade ved och när jag kom tillbaka såg det ut såhär:

Inbillar jag mig, eller finns det ett streck där??
    bim-2 idag...

• LillSkruttet
    Bohman skrev 2010-01-02 03:36:08 följande:
    Hej tjejer...vaknade nu här missinassen och kan inte somna om...testade mig, hämtade ved och när jag kom tillbaka såg det ut såhär:Inbillar jag mig, eller finns det ett streck där??bim-2 idag...
    Hoppsan! Ja, nog skymtar något där det håller jag med om. Var det inom tidsgränsen för att läsa av?? Du får testa igen om ett par dagar så får du se om streckte blivit starkare, men nog finns det ett svaagt streck där nu med det tycker jag mig ana...
    Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • Bohman
    LillSkruttet skrev 2010-01-02 11:43:00 följande:
    Hoppsan! Ja, nog skymtar något där det håller jag med om. Var det inom tidsgränsen för att läsa av?? Du får testa igen om ett par dagar så får du se om streckte blivit starkare, men nog finns det ett svaagt streck där nu med det tycker jag mig ana...
    jaa det var inom testtiden
    Har även tagit ett cb precis nu, o det var svaaaaaaaaaaaaaaaaaagt!!
    men det är blått och strecket är lika tjockt som kontrollstrecket...
    ååå jag hoppas!!
  • linn78

Bohman: ååhhh, spännande, det låter ju som om du har en inneboende Har du inget cb-digital? Dom är bäst, inga problem med svaga och starka streck!!

• LillSkruttet
    Bohman skrev 2010-01-02 11:51:43 följande:
    jaa det var inom testtiden Har även tagit ett cb precis nu, o det var svaaaaaaaaaaaaaaaaaagt!!men det är blått och strecket är lika tjockt som kontrollstrecket...ååå jag hoppas!!
    Vågar mig på ett grattis! De säger ju att ett plus är ett plus oavsett styrkan på det, och dessutom har du ju testat några dagar innan BIM så det är väl helt som det ska. Kram!
    Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • LuPeRo
    Bohman: Jag är till 99,9% säker på att du är gravid {#lang_emotions_flower}

{#lang_emotions_gravid}
    Stort grattis!!!
    ♥ Är 2010 året med stort Å...? ♥
  • Boo 79

Bohman, åk o köp ett digitalt! Mitt streck var lika svagt som ditt på bim+0, men det digitala visade "gravid" !

Svar på tråden Pergopinglorna Del 20