• Miss Jessi

Hon kvävde barnens marsvin.

Ja, vad kan jag skriva här annat än hur fruktansvärt det är för ett marsvin att dö på ett sådant vis!

Och jag vet en hel del om marsvin då jag har räddat över 300st!!!! från misshandel, utsläppta i naturen, från hem av olika anledningar. Jag har även fött upp marsvin och jobbat för att marsvin ska bli sedd som ett djur likvärfigt med hund o katt i över 8år nu.

OM hon nu hatade ljuden m.m. oavsett så kunde hon isf ta dem till vetrinären o avliva dem där. Tom att slå dem med en kofot i nacken så dem är döda direkt vore bättre än att se ett marsvin kvävas till döds i en påse. Föresten undrar jag hur F*N hon fick dem att inte bita sönder påsen medans hon gjorde den handlingen oxå..

Tänk vad annourlunda reaktionerna här varit om det varit en HUND eller KATT eller varför inte ett gäng valpar.. Ett marsvin känner precis lika mycket och hon ska anmälas för djurplågeri. Ja, man kankse kan avliva et djur som man vill (inte koll på lagen) MEN man får INTE PLÅGA ett djur. Ett djur som sakta kvävs tills döds PLÅGAS!

Detta är SJUKT STÖRT, jag skulle ALDRIG släppa in mina barn hos en familj vars "mamma" betett" sig på det viset. Hon behöver hjälp!

Svar på tråden Hon kvävde barnens marsvin.