Inlägg från: Anonym (Nä men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nä men)

Hon kvävde barnens marsvin.

Det säger väl sig själv att det inte är ok att kväva ett marsvin i en påse!!! Hur kan men ens påstå att det skulle vara humant för marsvinet som signaturen Jemima uttryckte det! Vilket djurplågeri! Hur kan man? Fy alltså, jag blir så arg och ledsen när man får höra sånt här! Nej, fy f-n!

• Anonym (Nä men)

Vad gör hon om något av hennes barn kör med störande ljud under en period? Tar hon fram påsen då också tro? Man kan ju undra, hon är helt klart ett psycho som är i stort behov av hjälp! För man gör bara inte så mot ett oskyldigt djur som inte kan försvara sig! Nej fy fan vad arg jag blir när jag läste hur hon gjort mot de stackars försvarslösa djuren, om hon kan göra så mot djuren, vad kan hon då inte göra mot sina barn om dom gör nått som inte hon fixar eller klarar av mentalt och så! Nej hua, fy bubblans alltså för såna som gör sånt här!

• Anonym (Nä men)

Jag hade en hamster som fick cancer, kvävde jag den i en påse för jag skulle spara in några kronor hos veterinären? nej, jag for med hamstern till veterinären och gav den en spruta, det är humant gjort!!! Inte kväva den i en påse!!!! Den som gör sånt är allvarligt störd, om hon kan göra så mot ett djur, vad gör hon då mot sina barn om dom inte uppför sig eller låter som hon önskar och vill, nej anmäl henne för djurplågeri alltså! Man gör inte så där mot ett djur! Det här är nog det värsta jag har läst här på forumet på länge och jag blev så jävla arg och upprörd när jag läste det men jag säger, släng en påse runt ansiktet på alla dom som tycker att det hon gjort är ok och stryp till påsen tills ni kvamnar så får ni se hur skönt det är att bli kvävd! Nej fy fan alltså, en anmälan av denna kvinna är verkligen det enda att göra.

• Anonym (Nä men)
    Anonym (arg och ledsen) skrev 2009-12-16 11:55:36 följande:
    Ni som säger att man bara somnar in, borde komma och se en människa ligga med KOL som min faster har. Vakade över henne då hennes syresättning var som lägst, med massor av koldioxid i lungorna. Visst sker det gradvis att man blir tröttare och tröttare och till sist somnar in, men det är oerhört ångestfyllt.. Så jag tror visst att marsvinen led. Sedan folk som släpper ut.. hur är ni funtade?? Att avliva är en sak, men det måste göras på rätt sätt. Helt stressfritt blir det kanske aldrig, men det här var.. nej usch jag blir så ledsen när jag läser sånt här. Hon är säkert ingen ond människa, hon mådde(mår) dåligt och det tiltade. Tänker inte agera bödel och utfärda nån slags diagnos på henne. Men aldrig att mina små gerbiler skulle få dö så. Eller släppas ut i en natur som de inte klarar av, eller spolas ner eller gasas ihjäl.. Usch. Spelar ingen roll om det är en hamster eller en hund tycker jag. "det är ju bara ett marsvin" - jaha,,, men det är ju bara en hund???Nej usch.
    Bra skrivet av dig!
  • Anonym (Nä men)
    gr09 skrev 2009-12-16 21:45:38 följande:
    Klart att det är djurplågeri! Det va det dummaste att påstå att djuren bara somnar in. Det blir panik för både människor och djur när man inte kan andas, det är väl inte så konstigt?Att folk är så känslokalla är galet och jag blir mörkrädd för hur vissa ser på ett liv (för det är ett liv). Kommentarer som: " Jag skulle använda en hammare istället" ger mig rysningar, det hemska är att synsättet överförs till nästa generation som får en lika kall syn på vad ett djur är värt.
    Mkt bra skrivet av dig! Håller med dig sååå fullständigt!
Svar på tråden Hon kvävde barnens marsvin.