• MamiAmanda

Bra erbjudande på BRA mobiltelefon NU? Nån som kan tipsa??

Telefonen pajjade igår, någon som har något bra att tipsa om, för en liten penning?

• Svar på tråden Bra erbjudande på BRA mobiltelefon NU? Nån som kan tipsa??
  • Markisa

Ha! Skulle precis skapa en likadan tråd. Min telefon har inte pajat men jag vill ha en ny. Har Tele2 Comviq. Har varit kund hos dem länge och är nöjd. Men man får aldrig en ny telefon hos dem om man väljer att förlänga abonnemanget. Det får man hos Telenor och Tre. Så jag vill ha en gratis telefon mot att jag skaffar mig ett abonnemang. Någon? Tips, tack!

• inze
    Markisa skrev 2010-02-18 18:32:38 följande:
    Det är en förhöjd månadsavgift. Kolla här t.ex. webbutiken.tele2.se/Kop-ny-mobil/sonyericsson...
    Så långt kollade jag inte. Men själv är jag nöjd med 3 och där kan du ju få t ex en Sony Ericsson W595 eller C510 för 0:- och väljer du 3Pott 99:-- kan du ju även ringa för hela beloppet och får en mobil för knappt 2400:- och kan ringa för samma summa. Bindningstid 24 mån. K770i kan du får 99:--/mån med bindningstid 18 mån.

Finns några till modeller bl a från Nokia för liknande priser om det är nåt sånt du letar efter.
  • fancyface flisan

ONOFF.. jag köpte mig en ny nu i veckan en LG kp500 tuch screen kontantkort för 999:-

Prissänkt o bra med 3mega pixlar camera o allt annat på. finns i olika färger
    GRYMT nöjd
  • Mannda

Hos 3 kan du alltid välja ett sk. "pott abonnemang", där du får ringa för hela det beloppet du betalar. finns i 199, 149, 199,299...osv. Då finns det alltid mobiler som inte kostar något extra. Desto dyrare abonnemang, desto bättre gratismobil :)

tycker det är korkat att köpa en mobil för flera tusen, och sen tanka ett kontantkort med 100 spänn i månaden, så har man i slutändan lagt dubbelt så mycket som med ett abonnemang där man får mobilen gratis.

• Zillen

Vill man ha en smartphone, så kan jag rekommendera Nokia 5230 billig och trevlig

• NinnaW
    Zillen skrev 2010-02-23 11:39:48 följande:
    Vill man ha en smartphone, så kan jag rekommendera Nokia 5230 billig och trevlig
    Hur är kameran i den mobilen?
  • Zillen
    NinnaW skrev 2010-02-23 12:15:27 följande:
    Hur är kameran i den mobilen?
    Iof bara en simpel 2mp kamera men det duger till bilder i dagsljus. Ingen fotolampa eller blixt.
  • Markisa
    Mannda skrev 2010-02-23 00:58:46 följande:
    Hos 3 kan du alltid välja ett sk. "pott abonnemang", där du får ringa för hela det beloppet du betalar. finns i 199, 149, 199,299...osv. Då finns det alltid mobiler som inte kostar något extra. Desto dyrare abonnemang, desto bättre gratismobil :)tycker det är korkat att köpa en mobil för flera tusen, och sen tanka ett kontantkort med 100 spänn i månaden, så har man i slutändan lagt dubbelt så mycket som med ett abonnemang där man får mobilen gratis.
    Ja, jag såg det. De har just den telefonen jag vill ha för 299 i pott i 24 månader. Perfekt iof förutom att INGEN i min bekantskapskrets har en 3-telefon. Alla har Comviq. Håller med dig att det är korkat att köpa en tlfn kontant. Synd att inte Comviq har liknande erbjudanden. Hos dem ska man alltid betala en förhjöd månadsavgift och det suger.
Svar på tråden Bra erbjudande på BRA mobiltelefon NU? Nån som kan tipsa??