Bra erbjudande på BRA mobiltelefon NU? Nån som kan tipsa??
Telefonen pajjade igår, någon som har något bra att tipsa om, för en liten penning?
Telefonen pajjade igår, någon som har något bra att tipsa om, för en liten penning?
Ha! Skulle precis skapa en likadan tråd. Min telefon har inte pajat men jag vill ha en ny. Har Tele2 Comviq. Har varit kund hos dem länge och är nöjd. Men man får aldrig en ny telefon hos dem om man väljer att förlänga abonnemanget. Det får man hos Telenor och Tre. Så jag vill ha en gratis telefon mot att jag skaffar mig ett abonnemang. Någon? Tips, tack!
Man är inte 1 kr nästan lika med gratis? Jag tycker i alla fall att det ser ut som att man kan "få" telefoner hos Tele2 för det priset:
http://webbutiken.tele2.se/Kop-ny-mobil/?noref=1
ONOFF.. jag köpte mig en ny nu i veckan en LG kp500 tuch screen kontantkort för 999:-
Hos 3 kan du alltid välja ett sk. "pott abonnemang", där du får ringa för hela det beloppet du betalar. finns i 199, 149, 199,299...osv. Då finns det alltid mobiler som inte kostar något extra. Desto dyrare abonnemang, desto bättre gratismobil :)
tycker det är korkat att köpa en mobil för flera tusen, och sen tanka ett kontantkort med 100 spänn i månaden, så har man i slutändan lagt dubbelt så mycket som med ett abonnemang där man får mobilen gratis.
Vill man ha en smartphone, så kan jag rekommendera Nokia 5230 billig och trevlig