Snälla lämna mig inte! Hur får jag min älskling tillbaka?
Vi gjorde slut....jag har "kvävt" min pojkvän. Jag har varit svartsjuk, ledsen, jobbig, efterhängsen, klagat och aldrig aldrig varit nöjd....jag har aldrig sett att jag har sårat honom när jag anklagat honom för att göra fel, inte bry sig om mig osv, osv.
Efter ett år gjorde han nu slut och han sa, jag har brytt mig och älskat dig i ett år, jag orkar inte försvara det längre, du tror ju ändå aldrig på det så det finns inget jag kan göra.
Allt detta under vårat förhållande ledde till bråk, bråk och bråk...jag har varit osäker, rädd att bli lämnad, svartsjuk och han fick nog. Han sa att han orkar inte mer, det finns inget som kan fixa vårt förhållande, vi har försökt men vi kan inte vara tillsammans, MEN han säger att han älskar mig fortfarande vilket jag vet är sant, som han har kämpat med mig! Han säger att han vill ha mig men inte vårat förhållande, han säger att han älskar mig men måste släppa det här nu och gå vidare, han mådde inte bra i vår relation.
Snälla, vad ska jag göra! Jag önskar att jag betett mig normalt, att jag tog mig i kragen, att jag inte tog honom för givet hela tiden.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill inte vara utan honom. Jag älskar honom och det gör ont varenda sekund. Jag har ringt och gråtit, bett honom att våga ge det en chans, sagt att vi måste kunna lösa detta men han tror inte på oss längre... snälla hjälp mig?!