• Anonym (Tomtemor)

Är jag bi?

Jag har alltid tyckt att kvinnors kroppar är mkt sexigare än mäns. Jag tänder ofta på kvinnor. Jag har funderat en hel del på hur det skulle vara att leva tillsammans med en kvinna, men jag har aldrig varit kär i en kvinna.
    Jag har bara blivit förälskad i män än så länge. Är visserligen inte så "gammal" då jag är 21, så dagen kan ju komma. Men jag trivs bra med min sambo och har barn tillsammans med honom.

Är jag bisexuell? Eller skulle ni bara kalla det sexuella fantasier?

• Svar på tråden Är jag bi?
  • Anonym

känner precis likadant, min lesbiska kompis sa till mig att jag va bi, men det tycker jag inte själv :P

• Anonym

Jag tycker det är upp till dig vad du vill kalla dig själv, om det är viktigt att ens göra det Första tanken är nog att det är sexuella fantasier eftersom du aldrig blivit kär i en kvinna.

Du kanske är bi-curious?

• Anonym (fundersam)

Samma sak med mej.
    Tänder mer på tjejer/kvinnors kroppar än på män..
    Kanske är man bi-curious, kanske är det fantasier, kanske är man bi. Jag vet faktiskt inte. Har precis som TS aldrig varit kär eller förälskad i någon av samma kön, däremot har jag varit nyfiken.
    Jag menar.. vi kvinnor vet ju vad vi vill ha, eller hur??
    Så jag menar... sexet skulle ju inte kunna jämföras med något annat..
    Eller?

• Anonym

Hoppas för din skull att du är bi! Det är mycket härligare och roligare. Numera kör jag endast på kvinnor. Har trevligare relationer med dem.

• Anna J01

Spelar det någon roll?
    Jag skule inte kalla mig bi innan jag har haft nån relation eller önskan till relation (ej i fantasin)
    Jag kan fantisera om kvinnor och tycker att vissa kvinnor är sexiga men jag har aldrig varit kär eller haft nån direkt önskan att förverkliga mina fantasier när det gäller kvinnor.

Men om jag en dag skaffar mig nån sådan relation med en kvinna så skulle jag nog kalla mig bi. Men inte innan dess. Men som sa. Det spelar väl ingen roll.. Ens sexuella läggning är väl ens egen sak. Tycker inte att man behöver fundera så mycket på det.
    Så länge man mår bra av det så är det väl bara att utforska:)

• RiNan

Jag skulle inte kalla det bi. Många många många kvinnor tycker att andra kvinnor är sexiga men enligt mig så skulle inte jag kalla mig själv för bi förrän jag på riktigt börjat känna något för en kvinna. Kvinnor ÄR sexuella på ett helt annat sätt än en man och att man märker det som kvinna tycker inte jag har så mycket med hetro/bi/homo att göra. Men om du skulle vilja vara tillsammans med en tjej så kanske du är bi i alla fall? Men jag har också tänkt på hur det skulle vara att vara ihop med en tjej men inte har jag blitt kär i någon och attraheras bara av män. Att kunna se att en annan kvinna är sexig och attraktiv behöver inte för mig i alla fall betyda att jag attraheras av henne.

• Anonym (dyke)

Jag är homosexuell. Tänder bara på tjejer. Där emot kan jag bli lite upphetsad på att se hetrosex.
    Men jag känner inget för killar.
    Å jag är inte Bi för de.

Så ska jag sätta mig i ett fak, ja då är jag homosexuell.

Min fru är däremot bisexuell, då hon kan bli kär i både killar och tjejer och haft förhållande med båda könen. Där emot så kan hon bara ha förhållande med tjejer, då hon inte gillar att ha sex med killar.

Jag skulle som flera andra redan sagt, kalla de fantasier. Å även om du ngn gång skulle ha sex med en tjej å inte gilla de så betyder de inte att du är bi för de.

Svar på tråden Är jag bi?