Inlägg från: Millan77 |Visa alla inlägg
  • Millan77

Ni som drack hallonbladste!

Jag fick SD ibörjan när jag drack mitt te, men jag dricker inte så ofta nu.
    Mest för att jag "glömmer" att dricka det. Ska nog gå ut o göra en kopp nu:)

Men det kan ju vara så att man får SD av det, men vet inte om man riktigt kan sätta igång förlossningen med det, då måste man nog redan vara på gång.

Vänta du ett par dag o testa o drick igen. Jag har inte haft några SD de sista gångerna jag drukit.

• Millan77

Ni som har fött o drack hallonbladste.
    Hade ni mycket eller lite blödningar efteråt?

Jag födde i tisdagskväll o har jättelite blödningar.
    Jag blödde nästan inget på FL o nu e det knappt nåt kvar.{#lang_emotions_laughing}

Nu vet jag ju inte om det kommer att blöda så här lite ett längre tag, men dom 2 andra gångerna har jag blött mycket mycket mer.

• Millan77
    Edwins mamma skrev 2010-01-08 07:33:37 följande:
    Jag blödde jättemycket på min förlossning nr2 och den drack jag hallonbladste. Jag blödde ca 850ml. Och de är rätt mycket. Men jag tror däremot att jag drog i hop mig snabbare efteråt dagen efter osv.. Eller om de var amningen? Jag tror iaf på det och dricker nu det igen och har 10 dagar kvar.. =)
    Jag blödde mer än det med min 2:ra o dubbelt upp men min första.

Denna gången blödde jag knappt 200ml vid förlossningen.

Pratade med en kompis som oxå fått sitt tredje o hon blödde knappt nåt heller o efter 2 veckor hade hon slutat blöda. Hennes pojk e 6 mån o hon e redan gravid i V 15 igen, hennes fjärde{#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Ni som drack hallonbladste!