Mammalediga i Malmö
Hej!
Får man vara med här?
Jag är hemma o är mammaledig med min son, han är 2månader(idag faktiskt) o så har jag en 4årig dotter me. Vill gärna lära känna fler mammalediga.
Hej!
Får man vara med här?
Jag är hemma o är mammaledig med min son, han är 2månader(idag faktiskt) o så har jag en 4årig dotter me. Vill gärna lära känna fler mammalediga.
Hade gärna följt med imorgon, men vi är förkylda allihopa=( Träffas gärna nåt nästa vecka istället
Har inte läst tillbaka, men är det fler som har större barn me?
Hoppas att ni mår bra alla
Ja fy vilket väder, vill ha vår nu inte mer snö...
Det är rätt fullt upp, men hon är duktig stora tjejen o leker rätt bra själv, tror att det jobbigare o ha tätare mellan barnen.
Då håller jag mina tummar att det blir ett syskon iframtiden, vi velade lite om vi ville ha en till eller inte. nu är jag glad att vi bestämde oss för en till=) Men fler vill jag inte ha. Hade en rätt tuff förlossning, fy vill inte gå igenom det igen. Men känner att två är lagom så det har inte bara med förlossningen o göra.
Läste tillbaka lite o ser att ni hellst träffas på em, jag träffas gärna på fm, då jag hämtar dottern kl 14. Så om det blir nån fm träff följer jag gärna me, Men om man träffas på öf kan ju stora tjejen följa med om det inte är bebistid där=)
Ja fy för förkylning på de små, tycker så synd om han, men han är glad ändå.
Hallå
Hade ni kul idag? Var det ett bra öf?
Jag vill gärna följa med på torsdag, dock beroend på vilken tid?
Mysigt med sångstund, jag gick med dottern till öf på värnhem när hon var mindre, dock inte så liten utan strax över ett o hon älskade sångstunderna
Trevlig helg på er
Kram
ok, då får jag träffas en annandag hämtar dotter kl 14.
hoppas ni får trevligt!
Jag vill jätte gärna följa me. är riktigt utråkad vissa dagar...
Men jag har ju en äldre tjej me, hon är på dagis tis-tors mellan 9-14 o sen är min sambo hemma på fredagar så då kan jag hela dan.
Så jag fikar gärna en fm nästa vecka. gärna på entre, jag har gångavstånd dit=)
Jag föreslår tis vid 10, nån som vill me?
Kram
Hej!
Min stora tjej har blivit sjuk så jag kan tyvärr inte imorgon=(
Nån som kan på tisdag nästa vecka istället?
Kram
Hej
Vad kul att så många vill på tisdag!
Mig passar det bäst vid 10. Passar de er andra?
i som har gångavstånd till entre, vart bor ni? vi kan kanske ta sällskap dit?
Jag bor på rostorp.
Hej
Vi kan ses senare me om det passar bättre. Jag måste vara hemma till kl 14, tar mig ca 15-20 minuter o gå så kl 13 känns lite sent för mig.
Men ta en tid som passar de flesta så kommer jag om jag hinner.
Hoppas att ni mår bra alla.
Vore kul om ni ville skriva hur gamla era små är, har inte riktigt koll.
Min lilla Felix är 2½månad, han är född 26/11
Kram
Ska ni fika eller gå runt på stan, funderar på om jag ska följa med o ta med min stora tjej, om det är ok?
Ok men om ni ska fika o det är ok att jag tar med Filippa så skriv för då kommer vi gärna.
Åh vad kul då kommer vi, ska sätta lite fart här då vi har fortfarande mys kläder på oss=)
Hur ser ni ut då, så jag känner igen er=)
Jag har en grå beige vagn o en 4åring med lila jacka=)
Hej på er.
VAr jätte kul o träffa er i torsdags.
Hade gärna följt med imorgon med Felix har blivit så förkyld=( Hostar o är täppt så vi får vara hemma o ta det lungt istället. Men följer gärna med nån annan dag.
Jag vill gärna träffa er igen, Felix ska ta spruta på onsdag så jag vet inte hur han bli efter det...så jag vågar inte boka in nåt den här veckan o nästa vecka ska vi hem till mina föräldrar.
Så om två veckor kan jag=)
jag föreslår en fika på entre på onsdagen vid 11? Nån som vill o kan?
Ja den 10mars, kunde kanske vara bra o skriva ett datum istället=)
Jag hoppas också att vi slipper fler förkylingar nu, Felix är inne på sin andra.
Åh vad kul att så många vill träffas=)
Funderar på om vi kanske ska träffas kl 10, iallafall de som kan komma till den tiden annars är det nog svårt o få plats nånstans?. Tror kanske att wayns(heter det va?) blir bäst kan man ställa vagnarna längs med fönstret, de har ju en lång soffa så att alla kan sitta tillsammans, vad tror ni?
Isåfall kan vi ju träffas där.
Eller han ni nåt annat förslag?
Hej!
Det var jag som föreslog att vi skulle träffas 10 då jag tror att det blir svårt o få plats nånstans kl 11.
Jag hade gärna träffats på babycafet istället, men jag hämtar min stora tjej kl 14, så hinner tyvärr inte det.
Men är det nån som vill träffas vid 10 o se om vi får plats på waynes?
Kollar in om en stund o ser om träffen blir av!
Nu när det inte verkar bli lika många kan vi ju ses kl 11.
ska vi träffas vid waynes o se hur det ser ut?
Jag kommer också till 11
ses imorgon