Mammalediga i Malmö
Hej alla!
Är detta månne fika - promenad intresserade mammor i malmö???
Jag är helt dagis otajmad med mina mamma bekanta så det vore kul att träffa andra!!
Jag är själv snart 33 och har en grabb på 2.5år och en som är 3½månad.
Hej alla!
Är detta månne fika - promenad intresserade mammor i malmö???
Jag är helt dagis otajmad med mina mamma bekanta så det vore kul att träffa andra!!
Jag är själv snart 33 och har en grabb på 2.5år och en som är 3½månad.
Dagisotajmad så att när jag har storakillen på dagis och är ensam med bebisen - som oneklegien är mer fikvänlig än trotsiga 2.5åringen - så har de bekanta mammorna sina stora hemma. Vi går omvarandra så att säga.
Men det du säger stämmer också bra 9-15 är stora grabben på dagis varannan dag....mycket klurigare att få planerna att funka med andra mammalediga med barn nummer två.....
HAr ni här träffats mycket? Fika eller öppenförskola? HAr ni hittat en bra öppen förskola är det ju guld för då kan ju stora killen hänga på lite lättare
OK.
Men har naturligvis (suck) storakillen hemma imorgon så kan inte komma på 0-1 baby cafe....
Hoppas vara bättre tajmad till er nästa date
norgesessan: ah hade inte läst profieln så noga. Super att ni får mer dagistid för det!!!!
jag är ju 30+, 33 i år närmare bestämt. Har en sambo som jobbar skift såjag är också ensam med kidsen rätt ofta. Mina pojkar är 2.5år och 3månader. Bor i malmö VH
Här kommer gamla erfarna fikamorsan med en överskådlig idé - en träff lista.
Bara att göra en cut and paste själv om man vill lägga till eller ta bort sig osv.
Ledsen om jag glömt någon som bokat sig men det var ju attans så krångligt att hålla koll - detta borde lösa saken. cut and paste cut and paste alltså töser
Fika Onsdagen den 10 Mars kl 11 på Entré (var på entre möts vi?)
Lybe
Tholie
Paula80
norgesessan
Selmica
Melle
Stumpan84
msRose
Måste tyvärr stryka mig pga hostig bebis, vill inte smitta nån
Hoppas på att kunna vara med en annan gång snart