-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Hemmagjorda barntårtor
-
HJÄLP!!! Rösta INTE på mig! Jag mitt dumhuvud missade ju det finstilta i att tårtorna skulle vara hemmagjorda! Kan nån moderator va snäll och ta bort mig från tävlingen? Jag vill verkligen inte fuska!! Sorry!
-
Åh! MUMS! sÅ himla fina tårtor allihopa, och goda ser de ut att vara oxå.. Men, sucker för choklad som jag är blir det nr 9, dumlefortet, som får min röst!
-
Jag kan berätta att det gick år en hel del sockerkaka, väldigt mycke grädde & massor av strössel.
Men gissa om den var god.
Denna är mina barns favorit genom åren. Jag bakar NÄSTAN alltid en figurtårta till barnens födelsedag och gossen är 10 så det har blivit några stycken nu.
-
Jag har 2 barn till.
-
Varför får man ingen figurtårta när man är vuxen?
-
Jag är helt fascinerad!!!!
Att man ens kunde GÖRA tårtor som dessa!!! Hur ska man nu kunna göra en vanlig jäkla gräddtårta och slänga på lite frukt...?! Sonen lär vl knappast bry sig första året och folk lär väl inte äta så vansinningt mycket eftersom han fyller år på nyårsdagen... de som kommer har väl ont i skallen... och gräddtårta då... -
TACK, alla ni som röstar på min barbietårta!
Mitt självförtroende stärks!!!!!!
Många tror att jag är konditor, men jag är självlärd, har aldrig gått på någon tårtkurs.
Läser mycket tårtböcker, om tårtknep!
Med rätta grejor så går allt! Har kanske en fördel, att jag är återförsäljare åt ett företag i Göteborg som heter cakes and candy , åker runt och har tårtpartyn, vissar upp tårtgrejor( som Tupperware).
Så man har en hel del tårtgrejor hemma, men har förstås betalat för grejorna.
De pengar jag får in på detta, handlar jag upp tårtgrejor till mig själv för.
Att jag ordnade sån här tårt tävling, var inte för att tro att jag ska vinna! Utan att få kontakt med andra som älskar att baka tårtor, för jag älskar att baka tårtor, det är min största HOBBY!!!
Ni som gillar att baka tårtor här är roliga länkar:
www.cakesandcandy.se
www.kalaspinglan.se
Kraaaaaaam -
nummer 2 får vår röst.
-
2 får min röst
-
Nummer 10 får min röst!