• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:23:42 följande:
    "det är inte kul att pendla, dessutom kommer du tyvärr kanske träffa Sedek"Mer så kanske?Vänner, tid och pengar är det enda jag har överflöd av så mig kvittar det.
    Ja, mer så.

Har du helt plötsligt mycket pengar? Igår hade du ju mer månad över.

Så du tycker inte att Roses är värd att träffa?
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-07 22:28:01 följande:
    Nu har jag läst ikapp, lett, skrattat och allmänt njutit av ert sällskap!!Kl är mycket för mig så jag ska lägga mig.Gonatt och trådkram på er alla!!!!!
    Jag borde nog göra så nån gång, inte delta utan bara läsa allt som skrivs. Det verkar ju jättekul

Kram och godnatt!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-07 22:24:50 följande:
    Ska vi gifta oss, jag har ett underksott på allt utom tid just nu..
    Friar du bara sådär?

Det kan finnas delar i påståendet som inte är helt verklighetsförankrade... Bara så du vet. Jag kanske bor ensam i en skolåda på motorvägen...
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-07 22:30:05 följande:
    Jag borde nog göra så nån gång, inte delta utan bara läsa allt som skrivs. Det verkar ju jättekul Kram och godnatt!
    Neej... då får ju inte jag något kul....   {#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-07 22:31:02 följande:
    Neej... då får ju inte jag något kul....  
    Hhahah, varför visste jag att du skulle svara så{#lang_emotions_dreamer}

Kram!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-07 22:29:24 följande:
    Ja, mer så. Har du helt plötsligt mycket pengar? Igår hade du ju mer månad över. Så du tycker inte att Roses är värd att träffa?
    Nämen sluta nu! Nu låter du som Scratchy, är han där hos dig?

Jooo JAG vill träffa alla, alltid! Det var ju DU som påstod att det var felvinklat först och att det var menat som något negativt!!!

Skämmes på dig.
    Det kan finnas delar i mina påståenden som inte är helt verklighetsförankrade...
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-07 22:28:01 följande:
    Nu har jag läst ikapp, lett, skrattat och allmänt njutit av ert sällskap!! Kl är mycket för mig så jag ska lägga mig. Gonatt och trådkram på er alla!!!!!
    Godnatt på dig!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-07 22:25:20 följande:
    Bjuder du då?
    Ehh, jo jag är ju rik så...

I morgon, okej?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:32:38 följande:
    Nämen sluta nu! Nu låter du som Scratchy, är han där hos dig?Jooo JAG vill träffa alla, alltid! Det var ju DU som påstod att det var felvinklat först och att det var menat som något negativt!!!Skämmes på dig. Det kan finnas delar i mina påståenden som inte är helt verklighetsförankrade...
    Jag vet..jag låter ibland som Scratchy...men han partypoopade på mitt humör ikväll genom att kalla mig för alla dumma saker

Men även om jag menade något negativt så behöver du ju inte spinna vidare på det om du inte håller med mig. Du kunde ju ha skrivit nåt i stil med: jag bryr mig inte om vad du tycker om mig, men jag är säker på att Roses inte skulle ha nåt emot att träffa mig och jag skulle gärna vilja träffa henne
  • Velour
    Velour skrev 2010-02-07 22:35:02 följande:
    Jag vet..jag låter ibland som Scratchy...men han partypoopade på mitt humör ikväll genom att kalla mig för alla dumma saker Men även om jag menade något negativt så behöver du ju inte spinna vidare på det om du inte håller med mig. Du kunde ju ha skrivit nåt i stil med: jag bryr mig inte om vad du tycker om mig, men jag är säker på att Roses inte skulle ha nåt emot att träffa mig och jag skulle gärna vilja träffa henne
    "fast jag reserverar alla min varma helkroppskramar till dig, Velour"
Svar på tråden Tråddödare forts....