• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-08 21:57:09 följande:
    Jaha, då får jag väl ringa runt och se om nån vet om det ska va fest i år eller inte? Kommer du till "eldfesten" chaharshanbesori?
    Är inte eldfesten ert "nyår"? De brukar ha ett stort firande på vårt områdes idrottsplats där man hoppar över sju eldar för att rena sig inför det nya året och så säljer de godis och spelar musik. Jag tänker varje år att jag ska gå dit när jag råkar åka förbi.
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • I Blackrose I

Nej, puss på er alla. Fick mig goda skratt ikväll. Tack! {#lang_emotions_heart}

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-08 22:54:52 följande:
    Ingenstans!
    Komma och inreda min balkong!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-08 22:54:37 följande:
    Åh, sådana roliga situationer man kan hamna i som förälder Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Vad för roligheter hittar Loppan på då? Förresten älskar jag hans smeknamn - Loppan
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:53:59 följande:
    Och mitt inlägg sket du i att svara på.. Känner mig mobbad ikväll. *muttrar* Godnatt!
    Ah, INTE meningen!!!

Det går lite fort i tråden ibland och det missas nog lite till höger och vänster.

Om det handlade om hästdräkten så måste jag få lov att avböja, vänligt men bestämt.

Puss, kram och godnatt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:56:27 följande:
    Men det bara knöla ihop sig och han ska göra det själv, det är därför jag har valt att stoppa honom i duschen för där kan han inte misslyckas med att bli ren.Eller så har han bara använt duschslangen för att spola av sig i rumpan, men problemet är att han har inte så bra koll på slangen så hela badrummet blir blött. Jag har frågat om jag får hålla den åt honom men nej. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hm...våtservetter! Jag vet att även de kan vara jobbiga men bättre än blött toapapper iaf.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-08 22:13:45 följande:
    har tänkt på att en hel del tjejer här har användarnamn som "Jontes_tjej", "Gretas mamma08" etc -vi har svårare att ta för oss som 'bara' oss själva utan framhäver oss mest i förhållande till andra. tyvärr.
    Måste jag byta nick nu?
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-08 22:58:30 följande:
    Ah, INTE meningen!!!Det går lite fort i tråden ibland och det missas nog lite till höger och vänster.Om det handlade om hästdräkten så måste jag få lov att avböja, vänligt men bestämt.Puss, kram och godnatt
    Nej! Det var inte det inlägget..
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-08 22:56:32 följande:
    Är inte eldfesten ert "nyår"? De brukar ha ett stort firande på vårt områdes idrottsplats där man hoppar över sju eldar för att rena sig inför det nya året och så säljer de godis och spelar musik. Jag tänker varje år att jag ska gå dit när jag råkar åka förbi. Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Roses har loggat ut nu så jag kan svara istället. Jo, det är sant. Så, nu fick du svar

Det är ett få tillfällen då iranier faktiskt kan enas
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-08 22:58:31 följande:
    Hm...våtservetter! Jag vet att även de kan vara jobbiga men bättre än blött toapapper iaf.
    Har funderat på tvättlappar som man blöter själv, han tål inte våtservetter.

Det roliga är att jag får smörja honom efter att han har tvättat sig, det bryr han sig inte om. Brukar lägga på ett lager vaselin så att det inte ska fastna för mycket i rumpan på honom så han blir röd.

*k'nner mig som värsta hönsmamman*
Svar på tråden Tråddödare forts....