Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2009-12-31 00:46:39 följande:
    innan var det taxar, sadlar, huvudlösa kvinnor -nu då? vad tycker ni min bild föreställer?
    Det är ju en liggande blomma, men jag kan inte växtnamn, så "blomma" får det bli
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-31 00:47:32 följande:
    Nu säger jag godnatt. Sov så gott, om vi inte hörs i morgon så... Gott nytt år på er!
    Sedek: Grym avatar! Bundy rules

Och det är väl inte så konstigt att vi byter avatarer för fullt? - Ut med det gamla och in med det nya ju!!!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-31 00:48:29 följande:
    lånar från en annan tråd: vilken sångare/sångerska ger er ståpäls pga sin röst?
    Dave Gahan (Depeche)
    James Hetfield (Metallica)
    Ola Salo (The Ark)
    Justin Hawkins (The Darkness)
    Jim Morrisson
    Lykke Li
    Freddy Mercury
    Heather Nova
    m fl m fl osv

Blä, för många för att nämna!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-31 02:55:36 följande:
    Vi kommer inte att ha någon bil, utan all transport sker med tunnelbana, taxi och sånt. Ring mig när du är framme så får vi se vad vi kan göra. OK?
    Meh, nu blir alla avis här, särskilt jag Vi vill också fira nyår med Velour och Scratchy! {#lang_emotions_cry}
    Jag vet, ni får logga in och får uppdatera live från festen! {#lang_emotions_cool}

Men ha det riktigt skoj ikväll
  • Jagbyttenick

Gott nytt år... Här har en förkylning rusat in däckat mig på typ två timmar bara... Känner verkligen inte för skumpa just nu Jaja, vi bor bra och lär få se fina fyrverkerier om jag orkar hålla mig vaken en timme till. Lilleman gillade dem, vi stod i fönstret och tittade en lång stund innan han gick till sängs vid kl 20. Sover hur gott som helst trots mullret
    Såg nyss Monsters vs Aliens för första gången och tyckte den var rolig
    Gott slut och gott nytt mina vänner!
    Kram
    {#lang_emotions_cheers}

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2009-12-31 23:04:59 följande:
    Har inte sett den än... Däremot älskar jag 'Robotar'! Krya på dig!!!
    Tack Nu ska jag sova innan jag slår pannan i tangentbordet. Hoppas jag vaknar kry och kan åka på playdate/fika hos kompisen imorgon!!!
    Midka skrev 2010-01-01 00:35:48 följande:
    Och inte har vi fått en enda rapport att glädjas åt..... Så antagligen har de super kul.
    Alldeles, alldeles underbart {#lang_emotions_dreamer}
  • Jagbyttenick

Okej, jag vill inte gnälla men: tyck syyyynd om mig {#lang_emotions_yell} Ja e så däbbd och sårig i däsan och det gör oooont i halsen

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-01 16:45:31 följande:
    Lilla stackars, gulliga du!!! Finns inte en som har det värre än du i just din situation precis nu!!! Te med honung, halstabletter smälta i varmt vatten, glass, vad finns det mer som lindrar....? Krya, krya på dig!!!!!!
    Ord blind skrev 2010-01-01 16:44:24 följande:

Åh, tack vänner, {#lang_emotions_sunny} nu känns det lite lättare
Svar på tråden Tråddödare forts....