• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-09 21:16:03 följande:
    kom igen Roses, berätta mer!
    Eazy girl. Jag gör så gott jag kan. Har bara två händer. Vänta nån sekund så ska jag skriva stycke nummer två.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-09 21:16:58 följande:
    Ett något O-brinnande intresse för många må jag tro....  www.familjeliv.se/Forum-5-65/m50324259.html Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Men han och Multipappa (som jag för övrigt tror är samma person) är riktigt tråkiga!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 21:17:23 följande:
    Du svarade för sent dessutom har inte Fiona canal+ så du får helt enkelt ge dig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    OK, då får jag genomlida det du ska tvinga mig att läsa
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-09 21:17:48 följande:
    Eller "näver" som nån i tråden säger (kommer inte ihåg vem)
    ahum. jag.
  • I Blackrose I

När jag kom den dan var så otrolig "kär" att jag knappt kunde äta. :)

Hur som helst så ringde han mig på kvällen ( klasstelefonlista ). Pappa svarade och han fick panik och la på.

Dan efter när jag kom till skolan så gav han mig en lapp när jag på väg in i klassen där det stod att jag skulle vänta i parkeringen vilket jag självklart gjorde. ;)

Vi åkte och åt och fikade i en liten håla i en annan stad för att ingen skulle känna igen oss. Så där håll vi på i två veckor innan han kysste mig en dag när han körde mig hem från skolan. {#lang_emotions_sunny}

Jag har aldrig känt så stark för en kille innan jag träffade min man. Han ( läraren ) var otrolig passionerad och så jäkla charmig.

Första gången jag var hemma hos honom var jag så ifrån mig efteråt att jag tog fel buss på väg hem och hamnade i Höganäs. Skulle till ett helt annan håla med otrolig mindre bokstäver men jag såg inte ens att det stod Höganäs på bussen. {#lang_emotions_tongue_out}

Vi var tillsammans i 1år. Sen kom min förnuft ifatt mig när jag insåg att det inte skulle bli nåt allvarligt mellan oss. :(

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-09 21:23:17 följande:
    ahum. jag.
    Där ser man Men jag kom iallafall ihåg ditt uttryck. Det kan väl räknas som komplimang?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-09 21:21:45 följande:
    OK, då får jag genomlida det du ska tvinga mig att läsa
    Har redan skrivit första stycket om du vill läsa. Gå lite bak i inläggen så hittar du första stycket. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 21:26:04 följande:
    När jag kom den dan var så otrolig "kär" att jag knappt kunde äta. :)Hur som helst så ringde han mig på kvällen ( klasstelefonlista ). Pappa svarade och han fick panik och la på. Dan efter när jag kom till skolan så gav han mig en lapp när jag på väg in i klassen där det stod att jag skulle vänta i parkeringen vilket jag självklart gjorde. ;)Vi åkte och åt och fikade i en liten håla i en annan stad för att ingen skulle känna igen oss. Så där håll vi på i två veckor innan han kysste mig en dag när han körde mig hem från skolan. Jag har aldrig känt så stark för en kille innan jag träffade min man. Han ( läraren ) var otrolig passionerad och så jäkla charmig.Första gången jag var hemma hos honom var jag så ifrån mig efteråt att jag tog fel buss på väg hem och hamnade i Höganäs. Skulle till ett helt annan håla med otrolig mindre bokstäver men jag såg inte ens att det stod Höganäs på bussen. Vi var tillsammans i 1år. Sen kom min förnuft ifatt mig när jag insåg att det inte skulle bli nåt allvarligt mellan oss. :( Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Det var ju en fin berättelse
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-09 21:14:39 följande:
    jodå, jag har en kompis som är tvilling. Jag aktar mig extra när gäller henne. Man vet aldrig var man har henne. Ger dig en tröstkram.
    Hmm.. men mig går det alltid att lita på.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Svar på tråden Tråddödare forts....