Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2009-12-26 22:28:35 följande:
    Jag ligger i lä... bara 55
    Skärpning!!
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 22:29:09 följande:

Var glad att du slapp. Men jag måste erkänna eftersom jag har haft problem med begge, har bara spytt en gång dock, och jag väljer faktiskt hellre foglossning, man mår i alla fall bra vissa stunder, har inte ont jämt.
    Jag kan tro det!! Tänk dig att gå omkring och spy av minsta lukt, varje dag i nio månader Sista veckorna fick jag även ischias eller hur det nu stavas. Så jag var en kräkande krympling fram till förlossningen.
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 22:41:02 följande:
    Så du menar att jag bara är bra på att räkna procentsatser?
    Menade mig själv såklart!!

Men om man "bara" är bra på procentsatser, så har man kommit himla långt.
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 22:44:05 följande:
    Just det. Glömde bort att kvinnor alltid talar om sig själva.
    Ja, och glöm aldrig mer bort det där. Så det så!

Nice presentation förresten. Så du anser att du är lite för mesig? Bra, håll dig så. Försök att stå emot att hamna i samma avgrund som oss andra Det finns fortfarande hopp för dig!
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 22:46:25 följande:
    Det var det fräckaste!! :-OMenar du att våra vänner här förolämpar varandra??? Och att du dessutom läääär av dem!!!! :-O Illa illa! Jag trodde du lärde dig av S irl så det räckte....
    Nä, han menade nog inte oss här i tråden. Han skulle nog inte våga det iaf
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 22:49:04 följande:
    Vi pluggade spanska ihop för tre år sedan. Eller, jag pluggade spanska och han kom yrvaken på eftermiddagslektionerna ibland och retade upp lärarna. Han är den ende personen jag vet som försovit sig till en föreläsning klockan två på eftermiddagen. Men på något sätt blev vi kompisar trots olikheterna. Eller, så mycket kompis man nu kan vara med Itchy. Har rest en del tillsammans, bland annat i somras och det var då jag hörde talas om familjeliv.
    Intressant!

Kan tänka mig att han gjorde nåt sånt. Men det är inte hela världen att missa nån föreläsning ibland.

Så vad var det för intressant med familjeliv som fick upp ögonen på dig?
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 22:42:52 följande:

Oj! Själv gick jag på kryckor och hade svårt att sova på grund av smärtan. Men du "slår" mig med hästlängder! Nej, inget är roligt när det är riktigt illa. :(
    Men shit! Kryckor?

Då föredrar jag nog kräkningar. Men förhoppningsvis behöver du inte kryckor den här gången
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 22:53:40 följande:
    He he... Jag tror han menade oss (mig) i högsta grad och det är helt ok! Bättre att lära här på avstånd och veta hur han ska känna igen det irl så han inte hittar någon riktig bitch som hunsar honom!!! (Om han nu är så snäll som han säger... I de lugnaste vattnen....)
    Men du kan väl inte ställa upp på det helt gratis heller?

Håller med i dina ord Jag borde nog lära mig ett och annat jag också, så jag kan bli mer bitchig.
  • Velour

Har märkt att de bitchigaste tjejerna får de snällaste killarna, av nån anledning.

• Velour
    Midka skrev 2009-12-26 22:56:21 följande:
    Cykel är bra också. Då behöver man inte belasta armarna så mycket!
    Jag försökte cykla en gång när jag var gravid. Inte bra. Fick faktiskt ont i magen
Svar på tråden Tråddödare forts....