• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • upyours

Tjena brudar! Det är fredag idag och det ska bli party!! Vad ska ni hetingar göra då?

Vem är du då J hjärtar A? Du verkar ju skitsnygg, men tyvärr har jag paxat Rosen. Velour ville inte ha mig snyft snyft. Hon är lite svår hon men Rosen verkar inte vara lika svår.

Fan att hon aldrig är här när jag är det.

• Polly S

hej trådvänner!
    är på väg ut till pub för mat och öl med Maken och goda vänner -skål på er och trevlig fredag!

• Mandi74
    upyours skrev 2010-02-12 16:16:41 följande:
    Tjena brudar! Det är fredag idag och det ska bli party!! Vad ska ni hetingar göra då?Vem är du då J hjärtar A? Du verkar ju skitsnygg, men tyvärr har jag paxat Rosen. Velour ville inte ha mig snyft snyft. Hon är lite svår hon men Rosen verkar inte vara lika svår. Fan att hon aldrig är här när jag är det.
    Tjena grabben(?)!

Är det fredag så är det, då är det fredgsmys som gäller.

Vem är du då?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-12 16:22:40 följande:
    hej trådvänner! är på väg ut till pub för mat och öl med Maken och goda vänner -skål på er och trevlig fredag!
    Hello!

Låter trevligt, får min son följa med..
  • Mandi74
    Tjena brudar! Det är fredag idag och det ska bli party!! Vad ska ni hetingar göra då?Vem är du då J hjärtar A? Du verkar ju skitsnygg, men tyvärr har jag paxat Rosen. Velour ville inte ha mig snyft snyft. Hon är lite svår hon men Rosen verkar inte vara lika svår. Fan att hon aldrig är här när jag är det.
    Mandi74 skrev 2010-02-12 16:41:02 följande:
    Tjena grabben(?)!Är det fredag så är det, då är det fredgsmys som gäller. Vem är du då?
    Du behöver inte svara, var hos dig och kollade, insåg varför inte Vellan ville ha dig.

Nu handla..

Tjing, tjing!
  • Jagbyttenick
    Klart jag är skitsnygg, en riktig MYLF {#lang_emotions_cool}
    Men som kanske framgår av mitt nick är jag ju seriöst kär i en kille vars namn börjar på A. Det är 12 års förhållande och 15 års kärlek, så random internetkillar har ju svårt att slå det liksom
    Vem är du som frågar då?

Ikväll ska jag ut på stan med tjejerna i bokklubben och käka lite och diskutera senaste boken i typ fem minuter innan det riktiga snacket tar vid
    Sist vi träffades ute kom jag hem klockan tre på natten, men vet inte om jag pallar ikväll, ska på kalas hemma hos min mamma imorgon
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-12 16:22:40 följande:
    hej trådvänner! är på väg ut till pub för mat och öl med Maken och goda vänner -skål på er och trevlig fredag!
    Detsamma {#lang_emotions_cheers}
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-02-12 16:50:20 följande:
    Klart jag är skitsnygg, en riktig MYLF Men som kanske framgår av mitt nick är jag ju seriöst kär i en kille vars namn börjar på A. Det är 12 års förhållande och 15 års kärlek, så random internetkillar har ju svårt att slå det liksom Vem är du som frågar då?Ikväll ska jag ut på stan med tjejerna i bokklubben och käka lite och diskutera senaste boken i typ fem minuter innan det riktiga snacket tar vid Sist vi träffades ute kom jag hem klockan tre på natten, men vet inte om jag pallar ikväll, ska på kalas hemma hos min mamma imorgon
    Bokklubb? Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-12 17:19:17 följande:
    Bokklubb? Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahah
    Hmmm, konstig humor?
Svar på tråden Tråddödare forts....