Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare forts....

Man kanske inte får kalla folk för bitterfittor {#lang_emotions_undecided}

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:02:49 följande:
    antar att vi oxå få se bilden.. Vem är det som är så snäll och skickar bilder??
    Ett "ställe" i STHLM {#lang_emotions_dreamer}

"Harkel"
    "host"
    "Viskar"
    Du borde veta vem...från fylletråden...
    Viskat klart"
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:05:01 följande:
    Jooo.. om man inte syftar på någon särskild, det har jag gjort många gånger.
    Eh...det KAN ju hända att TS tog det personligt... {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_sealed}
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-22 23:05:36 följande:
    Attans! Det var nån som skrev att denne inte tålde andras äckliga barn.Då skrev jag: "Det finns svar på det med. Vi säger att nån säger till mig att denne inte tål andras äckliga unge. Då kan man svara: Tål du bara din äckliga unge?" Inte tillräckligt fyndigt, men man vet ju inte om jag hade fått varning för det ändå.
    Jag skrev att jag UPPFOSTRADE mina barn till att bli lokaltrafiksligister o att jag gjorde det bästa med syrrans barn också...genom att få henne att skrika KUCKELI KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU så högt hon kunde under vår pendeltågsresa...(ca15 min) så högt hon bara kunde...o det bästa av allt var att hon alltid la till ett K på slutet... {#lang_emotions_dreamer}

Gissa vad det bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir {#lang_emotions_tongue_out}

Japp, jag gör mitt bästa för att reta gallfeber på bitterf¤ttor {#lang_emotions_djavulsk}

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ungefär sådär skrev jag {#lang_emotions_innocent} ganska oskyldigt om jag får säga det själv {#lang_emotions_dreamer}
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:09:24 följande:
    Aha.. det kan även vara en kroppsdel om jag inte har helt fel eller nästan i alla fall. Jag brukar få ont i min nacke och mina axlar när jag sitter för länge vid datorn.
    Mhm...jag med...särskilt i nacken...
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-22 23:14:09 följande:
    Ja, jäkligt oskyldigt. Men jag tror inte att det var någon av våra inlägg som orsakade stängningen, utan endast rubriken "Vi som hatar barn". Det är ju på en familjesajt
    Samtidigt som "Neger är min älsklingsfärg" är godkänt o TS blir månadens medlem

Ja jag säger då det...FL i ett nötskal
  • Isnogood

Näe...jag har INTE tagit död på denna, snarare livat upp den med en hel del hjälp från en fågel {#lang_emotions_dreamer}

• Isnogood
    jfsebastian skrev 2010-03-22 23:20:12 följande:
    Du får böna och be.Jag letar som f-n efter ett hus på landet att hyra, var ytterst nära ett på ett säteri, men "slapp" det i sista stund. Närmaste granne ar 5 hästar och ett fd stall fyllt med veteranbilar.
    Åh, men DÅ var det nog lika bra att du slapp undan "nickar"

För veteranbilar e enna riktiga fyllebultar, maken till högljudda fester har jag aaaaldrig tidigare varit med om ( ) o hästar...för att inte TALA om festerna häääästarna har...ett fasligt tjoandes,springandes, hojtandes o ett oändligt skitsnack, jupp...så TUR för dig (!) TÄNK bara vilket liv du skulle behövt stå ut med där... {#lang_emotions_undecided}
  • Isnogood
    jfsebastian skrev 2010-03-22 23:25:36 följande:
    När mina tjejer var små och satt i sittvagn, så lärde jag dom att knyta handen, skaka den i luften och skrika "JÄKLA KNUTTE" varje gång en motorcyker körde förbi.Jag garvade som fan.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ som FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN igen..!

Finns ju knappt något roligare än att lära barn göra massa saker som man inte kan komma undan med själv..
  • Isnogood
    jfsebastian skrev 2010-03-22 23:29:42 följande:
    Jag har hört att just hästarna är riktiga festprissar.Låter som stekare i Sandhamn och Visby när dom drar igång.Havremoppar väsnas, det vet man ju.Jäkla skit att jag inte fick hyra det, men ägaren lovade att ringa mig om något av de andra 5 husen blir ledigt någon gång.Han var tvungen att välja en av två bra kandidater sa han.
    Ja då håller jag tummarna för dig

(Ingen av hyresgästerna som har några år på nacken o verkar lättskrämda..? {#lang_emotions_djavulsk} )

Bra ställen växer ju inte precis på trän... {#lang_emotions_undecided}
  • Isnogood

Näe...jag ger mig nu...har så sjukt ont så jag har svårt att sitta stilla

Ses i morgon...kanske {#lang_emotions_undecided}

Kram till alla

• Isnogood
    Midka skrev 2010-04-09 21:21:16 följande:
    Alla trådar har fått evigt liv....
    Jupp...känns ju sådär lite småmysko....

Plus att jag är {#lang_emotions_yell} för tanken på alla trådar jag raderat ut favoriter bara för att dom stängts....
  • Isnogood
    upyours skrev 2010-04-09 21:27:08 följande:
    Var det någon som bad moderatorerna att öppna tråden igen?
    Näpp, ALLA trådar som någonsin startats här o som stängts pga "ålder" har öppnats då alla trådar kommer vara odödliga...
  • Isnogood

JOPP

Så nu har jag roat mig med att vara den första som skriver i några av de trådar ja va den sista som skrev i innan de stängdes

• Isnogood
    Grizelda skrev 2010-04-09 22:53:13 följande:
    Funderar på att väcka liv i Svan-tråden. Trodde den fanns i mina favoriter, men icke! Analblekningstråden kanske?

YEY, please dooooooooo
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-04-10 00:57:04 följande:
    Går det att läsa sedeks svar på ångsökt tro?!
    Jag kunde inte öppna den tråden den bara "snurrar"
Svar på tråden Tråddödare forts....