• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 23:32:55 följande:
    Nehej då, det var ju DU som började med det i kväll. Jag gav igen en gång, sen får det räcka.Däremot så slipper ni mig snart, måste sova nu. Fortfarande groggy i skallen efter gårdagens migrän.
    Har jag sagt att det var du som började? Såklart började jag, fick igen och tänkte att du säkert kommer att göra det igen och igen och igen...
  • I Blackrose I

Sedek:

Killar som är groggiga är nice. Kan få dom på fall mycket fortare.

Sluta kämpa emot.

* Kastar sedek ner på golvet.  Springer och hämtar rep till händerna och................. * {#lang_emotions_tongue_out}

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:33:57 följande:
    Jaaaaaaaa, han skickade sms * Mår du bra? * Som jag misstänkte att han skulle skriva :) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Menade han seriöst eller ville han bara skämta lite gulligt?
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-12 23:24:37 följande:
    Hej Madicken What´s up?
    Inte mina ögonlock iallafall Har ätit god mat och druckit öl samt pratat böcker och relationer med några tjejkompisar efter en hård arbetsvecka. Så nu vill ögonlocken gå och lägga sig
    Sedan måste jag väl vila upp mig då jag har en son med ögoninflammation och en man med hög feber här hemma. Känns som om det kan bli en spännande dag imorgon. Men eventuellt tar jag sonen och flyr från sjuklingen hem till mamma och firar hennes mans födelsedag imorgon. Det är mina tankar den här kvällen, har intresseklubben antecknat noga nu?
    Puss och kram och snuska er inte alltför mycket inatt {#lang_emotions_tongue_out}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-12 23:34:41 följande:
    Herren botar lama också... även de som blivit utklädda till vargar...
    Det måste vara FL som gör nått fel, jag skriver rätt men ibland ser jag att FL ändrat min stavning till något felaktigt. Jag ska faktiskt klaga...
  • I Blackrose I

Svar till frågan om batteriet. Insåg att jag är hemma hos mamma så det hjälper inte enbart med batteri. Skit också.

Isnogood: Vart tog tältpinnarna vägen? {#lang_emotions_djavulsk}  Sedeks är ur funktion för tillfället.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:34:27 följande:
    Klockrent.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tack Måste dock erkänna att det var J hjärtar A som brukade komma med de skönaste och klockrenaste observationerna förut. Så jag kan nog inte helt ta åt mig äran eftersom det var av henne jag inspirerades{#lang_emotions_sunny}
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-12 23:32:55 följande:
    Nehej då, det var ju DU som började med det i kväll. Jag gav igen en gång, sen får det räcka.Däremot så slipper ni mig snart, måste sova nu. Fortfarande groggy i skallen efter gårdagens migrän.
    Tror inte det är migränen som är anledningen till hur du känner dig idag..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-12 23:37:56 följande:
    Inte mina ögonlock iallafall Har ätit god mat och druckit öl samt pratat böcker och relationer med några tjejkompisar efter en hård arbetsvecka. Så nu vill ögonlocken gå och lägga sig Sedan måste jag väl vila upp mig då jag har en son med ögoninflammation och en man med hög feber här hemma. Känns som om det kan bli en spännande dag imorgon. Men eventuellt tar jag sonen och flyr från sjuklingen hem till mamma och firar hennes mans födelsedag imorgon. Det är mina tankar den här kvällen, har intresseklubben antecknat noga nu? Puss och kram och snuska er inte alltför mycket inatt
    Japp, noterat. Vad har du köpt för present till honom? Tänkte få med det på samma anteckningssida här...

Ha en bra helg!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-12 23:34:58 följande:
    Du har fallit så många gånger så du ligger nog sämre till än en "fallen angel" Det heter LAMM, Mr. Muscle. Ta det lugnt med tränandet. Ser förresten att du har skaffat dig en ny kompis som gillar att dela tjejer med dig...
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....