• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:44:09 följande:
    Heheh, ja vi flickor alltså...
    Mmmm.. och så vet hon att jag gillar att köpa kläder så det finns ju alltid något nytt när hon kommer.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:44:38 följande:
    Jag fick ju dig att reagera.
    Mmmm.. nja, jag blev på humör bara.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:46:30 följande:
    Du gör inte som Scratchys.. det finns ett ord för det, men jag kommer inte på det just nu. Haha.. jag är ganska så disciplinerad i vanliga fall oxå (men det beror mest på att det godiset som jag gillar mest, gillar inte magen), det är bara när jag ska ha mens som jag inte kan kontrollera mig själv. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hehhe, vänta bara, om några dagar kommer jag att glömma det här ordet. Det har jag gjort med 90 procent av allt det jag har läst om hittills

Ah, så du är inne i en mensperiod? Det är jag med lite. Lite skriver jag för det har inte satt igång på riktigt. På riktigt sätter det igång när jag även blir hemsk som ett monster, arg och elak (iaf mer än nu). DÅ äter jag som en galning också.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:47:29 följande:
    Mmmm.. och så vet hon att jag gillar att köpa kläder så det finns ju alltid något nytt när hon kommer. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du måste nog börja köpa två av samma plagg så att det blir nåt över till dig själv!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:48:02 följande:
    Mmmm.. nja, jag blev på humör bara. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Bra, bra..då var jag på rätt väg. Som sagt, i know your buttons, hehehe{#lang_emotions_djavulsk}
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:47:13 följande:
    Men det är ju massa äckel på skor! Försöker du få mig att bli sjuk? Då är det ju tortyr och inte fostring!Hitta på nåt annat...typ att jag kan diska i några timmar med en koppel runt halsen. Det är lagom jobbigt och förnedrande.  
    Dom är rena, endast använde inne.. så det är ingen fara och du behöver inte slicka dom på undersidan.

Men vi kan ju köra denna varienten annars.. du är den som drar givetvis. http://media.photobucket.com/image/bdsm/fl3abitt3n/bdsm-slave-cart.jpg
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:53:39 följande:
    Dom är rena, endast använde inne.. så det är ingen fara och du behöver inte slicka dom på undersidan.Men vi kan ju köra denna varienten annars.. du är den som drar givetvis. media.photobucket.com/image/bdsm/fl3abitt3n/b... Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tycker inte att det ser ut som jag...jag har lite större boobisar..

Men det är ett bra straff. Jag kommer ju att gå ner några kilon om jag håller på i några veckor

OK, it's a deal!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:50:17 följande:
    Hehhe, vänta bara, om några dagar kommer jag att glömma det här ordet. Det har jag gjort med 90 procent av allt det jag har läst om hittills Ah, så du är inne i en mensperiod? Det är jag med lite. Lite skriver jag för det har inte satt igång på riktigt. På riktigt sätter det igång när jag även blir hemsk som ett monster, arg och elak (iaf mer än nu). DÅ äter jag som en galning också.
    Min är nästan över nu.. så skönt.
  • Mandi74

Nu har jag ätit klart.. så nu lämnar jag dig.

Googla bdsm så hittar du en massa kul.

Natti, sov så gott!!

Svar på tråden Tråddödare forts....