• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-06 22:44:36 följande:
    Alla som gillar roliga porrfilmstitlar som liknar riktiga filmtitlar räcker upp en hand!!*Schindler's Fist (Schindler's List)*Glad he ate her (Gladiator)*Batman in Robin (Batman and Robin)*Blowjob Impossible (Mission Impossible)*Star Whores (Star Wars)*Sorest Rump (Forrest Gump)*Edward Penishands (Edward Scissorhands)*In Diana Jones (Indiana Jones)*Lord Of The G-Strings (Lord of the Rings)*White Men Can't Hump (White men can't jump)*Blown in 60 Seconds (Gone in 60 seconds)*Buttman and Throbbin' (Batman and Robin)*Free My Willy (Free Willy)*Sperminator (Terminator)*Shaving Ryan's privates (Saving Private Ryan)*Forrest hump (Forrest Gump)*Toy Story (tja...it speaks for itself)
    {#lang_emotions_laughing}
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:34:08 följande:
    VARJE sommar...HELA sommarlovet under HELA uppväxten fram till ja blev 14 o fick möjligheten att stanna hemma...det blev för mycket, gemenskapen i säg har jag inget emot faktiskt...kan sakna det där fria "alla pratar o umgås med alla" i bland Nyckelharpan har jag kvar också, min pappa byggde en spegelvänd trekvartsstorleks- nyckelharpa åt mig, därför jag började spela...men jag lyckades aldrig lära mig noter men eftersom den var byggd för vänsterhänt o då spegelvänd så kunde jag stå mittemot någon o spela efter dem Har en fullstor nyckelharpa också men pappa hann aldrig bygga klart den innan han gick bort o jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag vill att någon annan ska göra klart den i stället...jag har alla delar men beslutet är kvar...
    Farsinerande med nyckeharpan. Eftersom du har alla delarna så brådskar det inte. Kul hur du lärde dig.
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-06 22:56:11 följande:
    Nej, jag tyckte Pauline OCH Crucified Barbara skulle gå vidare. Taskigt att ställa dem mot varandra! Men Pauline var litelite bättre enligt mig eftersom jag gått och trallat på hennes låt sedan första gången jag hörde den. Är svag för 60-talsmusik
    Crusified B stod högt i kurs här men inte gick de vidare inte! *suck*
  • Midka

Kul och se er men nu ska jag snart i säng....

Gonatt!!

Smiley

• Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-07 01:45:57 följande:
    Hur hade ni tolkat det här.."Feber med muskelstelhet och allmänpåverkan är en mycket allvarlig sällsynt biverkan."Sen står det inget mer, inte vad man kan eller ska göra.. irriterande.
    Jag hade tolkat det som att personen inte har någon koll eller bara vill skämta på ett mycket långsökt sätt....
    Inte roligt.
  • Midka

God morgon på er!

Sedek: Hoppas du är tillbaka snart!
    Velan: Appelsinen var inte kul..... Dock väldigt irriterande... 
    Mandi: Hoppas du blir bättre snart.
    Isso: Du kommer ha oooooont idag.....
    JhA: DU borde vara här nu. Hallååååå? Vi med pigga barn....
    Roses: Någon ny promednad idag, kanske?
    Fiona: Bättre....?

Själv blir det att titta på Vasalopp, spela StarWars och skotta....

• Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-07 08:15:46 följande:
    Jag tolkar det som att Mandi har dessa symptom och inte mår så bra.Mandi, ring sjukvårdsupplysningen!
    Hmm, kan vara så. Vi får se om hon kommer in hit idag.
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-07 08:17:31 följande:
    Jag hade lite dansbrejk med Loppan Piggelinen vaknade vid fem första gången men då fick jag honom att lägga sig ner igen och strax före sex skickade jag sambon att göra samma sak. Men 06.20 var det obevekligen dags att gå upp, precis som igår. Att våren kommer är inte bara positivt tror jag
    Det är döden att ha så pigg barn.... Vår lille har varit helt ok för det mesta men så har han uppfostrat oss väl.... vi anser att allt efter 7 är som sovmorgon. Nu förtiden går han upp vid 7 och sen tittar han på TV ca halvtimme och sen vill han ha sällskap!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-07 09:25:35 följande:
    Jo speciellt när man själv är den mest morgontrötta som finns... Vår lilleman kan ju inte vara upp ensam ännu, då river han väl hela huset, så det är bara att traska upp och halvsova till I drömmarnas trädgård
    Den är sååå dålig! Men effektiv och lätt att sova till....
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-07 09:30:43 följande:
    Lilleman är ju besatt av den och vi har alla dvd:er Det är "Usse" och "Giggi" som han tjatar om hela dagen Hoppas han hittar nytt intresse snart
    Kanske försöka introducera lite Fåret Shaun....?
    Filmen Bilar brukar vara en hit. Jag satte på TopGun ibland... Lite spännande med muller och flygplan  

Vår lille hade en gul period och då var det bara svampbob och ... vad heter de där gula gubbarna.... Ah! Familjen Simpson! Han var mycket liten då ska tilläggas.....
Svar på tråden Tråddödare forts....