• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-16 22:01:46 följande:
    Krya på dig!!
    Tack!!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 22:07:02 följande:
    Men om du hela tiden ska gå i ett förhållande och vara orolig för att din partner ska vara otrogen, misstro honom så fort det är något eller inte lita på honom. Vad är det då för mening med det förhållandet? Du mår ju bara dåligt själv genom att hela tiden gå runt och vara orolig. Bättre att tänka att den dagen smällen kommer så fine, då tar vi den då. Jag vet inte, för mig är tilliten bland det vitkigaste i ett förhållande, utan den så kan det vara. Jag skulle inte kunna leva med någon som inte litade på mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, det är ju den som inte kan lita som mår sämst, inget snack om saken. Ibland behöver man lite hjälp på traven att komma ur de ramarna. Men det betyder inte att partnern ska tåla vadsomhelst och hur mycket som helst heller
  • Sedek

Jag gör som Fiona ikväll, säger hej och godnatt..

Är så fruktansvärt trött så jag ska sova tidigt. Dessutom måste jag gå upp tidigt, extra tidigt, okristligt tidigt. Men mötet jag ska på är grymt intressant så jag tänker vakna med ett glatt hjärta. (Ni noterar väl?)

Scratchy:
    Vill så gärna säga att ni har fel om sömnen och komma med det rätta svaret, få känna mig viktig och behövd, men jag kan ju inte ljuga... Kör på som du gör. Jag fattade fel först, därav min rekommendation.

Godnatt på er

• Scratchy
    Velour skrev 2010-02-16 22:09:52 följande:
    Hahah Vad träligt. Men skillnaden är väl att Amish bara behöver ta paus EN gång för att se hur det är på andra sidan..Att Confli gör det med jämna mellanrum verkar aningens självdestruktivt. Vad för nytt förväntar han sig varje gång han går tillbaka till tjejen?
    Inget, men de har ju varit tillsammans sen de var typ fem, så de behöver veta hur det är att vara singel. Och de gillar det inte, därför går de tillbaka...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-02-16 22:14:14 följande:
    Jag gör som Fiona ikväll, säger hej och godnatt..Är så fruktansvärt trött så jag ska sova tidigt. Dessutom måste jag gå upp tidigt, extra tidigt, okristligt tidigt. Men mötet jag ska på är grymt intressant så jag tänker vakna med ett glatt hjärta. (Ni noterar väl?)Scratchy:Vill så gärna säga att ni har fel om sömnen och komma med det rätta svaret, få känna mig viktig och behövd, men jag kan ju inte ljuga... Kör på som du gör. Jag fattade fel först, därav min rekommendation.Godnatt på er
    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-16 22:09:19 följande:
    Jag skulle ha svårt att acceptera att han snokade eftersom jag i princip aldrig har någon hemlighet som inte skulle tålas att prata om. Fråga så svara jag eller visar mobil, dator, almanacka... men att snoka i hemlighet... nja.Lite som S-mannen skrev... jag ser inte att man ska behöva ha någon hemlighet. Om sin historia - ja, men inte om det som händer nu.
    Absolut, öppenhet är A och O. Och tiden och tålamod brukar oftast visa att man har varit öppen och utan hemligheter
  • Scratchy

Well well... om ingen vill något annat så är det dags för mig att lämna er...

Ses någon annan dag!

Puss på vissa, långfinger till andra (ni vet vilka ni är)...

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-16 22:14:14 följande:
    Jag gör som Fiona ikväll, säger hej och godnatt..Är så fruktansvärt trött så jag ska sova tidigt. Dessutom måste jag gå upp tidigt, extra tidigt, okristligt tidigt. Men mötet jag ska på är grymt intressant så jag tänker vakna med ett glatt hjärta. (Ni noterar väl?)Scratchy:Vill så gärna säga att ni har fel om sömnen och komma med det rätta svaret, få känna mig viktig och behövd, men jag kan ju inte ljuga... Kör på som du gör. Jag fattade fel först, därav min rekommendation.Godnatt på er
    Aaaw! Sov gott och ha en bra dag imorgon. Kram och godnatt
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-16 22:09:19 följande:
    Jag skulle ha svårt att acceptera att han snokade eftersom jag i princip aldrig har någon hemlighet som inte skulle tålas att prata om. Fråga så svara jag eller visar mobil, dator, almanacka... men att snoka i hemlighet... nja.Lite som S-mannen skrev... jag ser inte att man ska behöva ha någon hemlighet. Om sin historia - ja, men inte om det som händer nu.
    Det enda jag skulle kunna tänka mig att hålla hemligt för min partner det är om någon jag känner berättar något för mig i förtroende, jag skulle aldrig bryta ett förtroende så länge jag inte anser att någon är i fara och behöver hjälp som jag inte kan ge.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-16 22:15:15 följande:
    Inget, men de har ju varit tillsammans sen de var typ fem, så de behöver veta hur det är att vara singel. Och de gillar det inte, därför går de tillbaka... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Men hur många gånger måste de prova på att vara singel och om singellivet är så tråkigt, varför tar de pauser?{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....