• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-20 23:05:45 följande:
    Känner du henne? Vet du, jag läste inte ens artikeln, men jag trodde på den ändå eftersom den handlade om Carola . Men sen kom jag på att AB många gånger har ljugit. En av deras värsta lögner var om ett mord som skedde på en strand i ett annat land, där AB skrev att folket låg och solade bredvid liket och inte brydde sig nämnvärt eftersom liket var en zigenare. Men sen blev AB tvungna att ta tillbaka påståendet när den riktiga informationen kom ut. Ja, AB är lite....knäppa..
    Jag skrev att jag känner en massa udda människor, skulle nog heja om vi träffades men inte mer. Jag umgicks rätt mycket med XXXXXXX:s XXXX ett tag... Och därför så...
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:04:36 följande:
    Får se  om det fungerar....
    Fy fan vad snyggt! Du är sjukt modig som bara går och gör en sådan grej! Och snyggt motiv dessutom!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 23:10:27 följande:
    Jag skrev att jag känner en massa udda människor, skulle nog heja om vi träffades men inte mer. Jag umgicks rätt mycket med XXXXXXX:s XXXX ett tag... Och därför så...
    Ja, men jag trodde att du menade henne. Så du umgicks med hennes exman? Ja, han är ju inte klokare han..
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-02-20 23:06:20 följande:
    Wow, snyggt!Allt väl med dig?
    Tack {#lang_emotions_embarassed}

Nu är ja uppe i fyra tatueringar....denna gjordes i går

Joodå...jag tror det...börjar väl bli i alla fall. Mycket känslor som rusat omkring i hjärta o tankar...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:20:42 följande:
    Tack Nu är ja uppe i fyra tatueringar....denna gjordes i går Joodå...jag tror det...börjar väl bli i alla fall. Mycket känslor som rusat omkring i hjärta o tankar... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Vad fint

Och skönt att du är här igen, att du börjar få tillbaks orken. Jag känner med dig{#lang_emotions_flower}
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-02-20 23:07:57 följande:
    Ohhhh!!!! Nice Läget?Hej
    Tack

Läget...hm...snöstorm....trött efter 20 mils bilkörning i snöstorm på små snirkliga vägar....

Kämpar på med allt...försöker så gott jag kan i alla fall...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:23:04 följande:
    Tack Läget...hm...snöstorm....trött efter 20 mils bilkörning i snöstorm på små snirkliga vägar.... Kämpar på med allt...försöker så gott jag kan i alla fall...
    Kämpa vet du hur man gör i alla fall, snökvinnan...

• Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2010-02-20 23:15:05 följande:
    Fy fan vad snyggt! Du är sjukt modig som bara går och gör en sådan grej! Och snyggt motiv dessutom!
    Eller dumdristig.... {#lang_emotions_dreamer} äh, tänker som så att jag börjar bli så pass gammal nu så det är ingen ide att tänka på vad andra ska tycka o tänka om mig o mitt utseende... så nu tänker jag helt enkelt göra sådana saker som JAG VILL...har ju liksom ingen annan att behöva anpassa mig efter i alla fall...  {#lang_emotions_undecided}

Ska snart dit igen...var meningen att vi skulle ha gjort text i nacken denna gång men det blidde en drake till  {#lang_emotions_innocent} så jag ska dit om ett par veckor igen för texten.
    Sen om ett par månader så ska jag dit igen...då blir det en drake på vaden...
    (svart då jag dels tycker de drakar jag valt är snyggast svarta o dels för att de tatueringar jag gör hos honom bara kan vara svarta då han ej tatuerar i färg...)

Denna var ju första draken...:
    (så nu har jag en drake på varje sida av halsen, varav den jag gjorde i går...den har dottern valt åt mig )

• Sedek
    Velour skrev 2010-02-20 23:20:39 följande:
    Ja, men jag trodde att du menade henne. Så du umgicks med hennes exman? Ja, han är ju inte klokare han..
    Hehe, nu gissar du hejvillt här... Jo han känner jag väl mer än C. Men det är en annan jag umgicks mest med, som är lite yngre.
Svar på tråden Tråddödare forts....