• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-21 20:19:35 följande:
    Folk har svårt att förstå hur djup gemenskapen man kan få via skärmen..
    Minst sagt.... Undrar om det var samma problem på snigelpostens tid...? Skillnaden är att idag har vi daglig kontakt men då fick man vänta på brevbäraren och det tog sina två veckor....

På ett sätt får jag en annan förståelse för ungdommarna som sitter som jag, varje dag och jag tycker lite synd om de föräldrarna som inte kan vara med och förstå sina barn. Pretto? Ja, antaglingen...
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-21 20:20:31 följande:
    Midka: Hej förresten! Inte mycket som hänt i helgen vad jag vet i alla fall.
    Nehej? och varför hoppas alla att du mår bättre nu då?
  • Mandi74

Var inne och kollade min yahoo mail, har inte gjort det på länge.. 964 olästa meddelande.

*sitter och raderar meddelanden*

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-21 20:21:26 följande:
    Ja, jag måste också erkänna att jag har blivit beroende av "er". :) Det känns konstig att ha delat så mycket med människor jag aldrig träffat. Puss på er. Jag var borta med maken två dagar och jag mår mycket bättre. Hur är det själv?
    Hoppas ni fick pratat mycket!

Jag mår bra på ett plan och ganska botten på ett annat.

Bra : jag har en toppen familj, fint hus, bil, mår bra, har många vänner osv, osv.
    Botten : vill jag verkligen bo så långt från min familj och några av mina bästa vänner? Kommer jag ångra mig resten av mitt liv om jag inte bor närmre dem? Om jag skulle flytta närmre dem hur skulle det fungera? Vill min man följa med om det blir skarpt läge? Vad ka jag arbeta med och vad vill jag arbeta med?
    Ja.... vanliga "vad-ska-jag-bli-när-jag-är-stor" funderingar. Om några veckor är allt som vanligt igen, {#lang_emotions_undecided}
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-21 20:36:29 följande:
    Var inne och kollade min yahoo mail, har inte gjort det på länge.. 964 olästa meddelande. *sitter och raderar meddelanden*
    Tur att du fått något att göra en stund då....
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-21 20:31:28 följande:
    Minst sagt.... Undrar om det var samma problem på snigelpostens tid...? Skillnaden är att idag har vi daglig kontakt men då fick man vänta på brevbäraren och det tog sina två veckor....På ett sätt får jag en annan förståelse för ungdommarna som sitter som jag, varje dag och jag tycker lite synd om de föräldrarna som inte kan vara med och förstå sina barn. Pretto? Ja, antaglingen...
    Ja, det förstår jag oxå.. och flickorna tycker det är skitbra att jag är så aktiv på nätet som jag är, för som du säger, jag förstår dom bättre. Sen har jag mycket kontakt med flickorna via nätet, vi brukar köra med camen ibland kan vår stå på en hel kväll och de kan se och höra allt vi gör.

Vet inte, har haft det lite jobbigt i helgen, skrev ett gnäll inlägg antagligen i fredags eller igår.. antar att det är därför.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-21 20:38:19 följande:
    Hoppas ni fick pratat mycket!Jag mår bra på ett plan och ganska botten på ett annat.Bra : jag har en toppen familj, fint hus, bil, mår bra, har många vänner osv, osv.Botten : vill jag verkligen bo så långt från min familj och några av mina bästa vänner? Kommer jag ångra mig resten av mitt liv om jag inte bor närmre dem? Om jag skulle flytta närmre dem hur skulle det fungera? Vill min man följa med om det blir skarpt läge? Vad ka jag arbeta med och vad vill jag arbeta med?Ja.... vanliga "vad-ska-jag-bli-när-jag-är-stor" funderingar. Om några veckor är allt som vanligt igen,
    Ja, vi hade det faktiskt helt underbart. Jag kom nära honom på ett sätt jag inte har gjort tidigare. Det känns faktiskt jätteskönt.

Ja, dom där frågorna tar ju aldrig slut heller. Många av dina frågor känner jag igen.

Min man har greencard/amerikanskpass och jag känner igen många av dina frågor. Jag har funderat så många gånger.........Om vi flyttar, vad ska jag göra? Om vi flyttar då kommer jag ifrån mamma och vill jag det? Omv i flyttar då hamnar vi i ett nytt land för andra gången i mitt liv vill jag gå igenom samma helvete?

Om vi stannar så kommer vi förlora livsstilet jag beundrar och tycker om, vill jag det? Om vi stannar, kommer jag/vi ångra oss senare i livet?

Tro mig....jag har haft dom frågorna i hjärnan så många gånger............
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-21 20:45:19 följande:
    Ja, vi hade det faktiskt helt underbart. Jag kom nära honom på ett sätt jag inte har gjort tidigare. Det känns faktiskt jätteskönt. Ja, dom där frågorna tar ju aldrig slut heller. Många av dina frågor känner jag igen. Min man har greencard/amerikanskpass och jag känner igen många av dina frågor. Jag har funderat så många gånger.........Om vi flyttar, vad ska jag göra? Om vi flyttar då kommer jag ifrån mamma och vill jag det? Omv i flyttar då hamnar vi i ett nytt land för andra gången i mitt liv vill jag gå igenom samma helvete? Om vi stannar så kommer vi förlora livsstilet jag beundrar och tycker om, vill jag det? Om vi stannar, kommer jag/vi ångra oss senare i livet? Tro mig....jag har haft dom frågorna i hjärnan så många gånger............
    Fantastiskt! Kul att du fördjupat kontakten med din man!!

Problemet med alla frågor är att till sist måste man välja. Det går inte att få allt på en gång hur jag än försöker... Det är bara att vänta och prova känna en gång till om någon månad och hoppas att jag hittar något svar..
  • Polly S

hej tråden, eller iaf Midka, mandi & Roses som är här nu!
    allt bra med er?

• Mandi74
    Midka skrev 2010-02-21 20:39:30 följande:
    Tur att du fått något att göra en stund då....
    Pust.. ja..
Svar på tråden Tråddödare forts....