Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-12 14:46:44 följande:
    Claes Jenssen är ett geni! Alla borde läsa hans "Förändringens fyra rum"... Have no fear Scratchy is here!
    Det låter som något jag kan ha nytta av..
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-12 17:27:59 följande:
    Så, nu var det klart.... Audiatur et altera pars
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-12 19:30:44 följande:
    idag har jag verkligen blivit påmind om varför jag älskar jobbet -eleverna är underbara! (kan man få gå ner i tid och därigenom helt slippa alla andra bitar?)
    Tjena, falafelprinsessan!

Naaaw, vad roligt det vore om det blev så! Att BARA göra de roliga uppgifterna
    Analysera mera!
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-01-12 19:38:44 följande:
    Detta var första terminen, så han har några poäng kvar innan han kommer ifatt sin nördiga morsa...
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-12 19:39:25 följande:
    Jag är lätt chockad! Plötsligt degraderades jag till sveriges-skitigaste-hem-och-lataste-husägare.Jösses vad folk gnor! Och varför ser jag inte till någon kille i tråden??
    Jag har inte ens läst i tråden. Får lätt ångest Så det fanns inga killar, ey.....
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-12 20:08:59 följande:
    Velour? Gick du? Tänkte tipsa dig om en intressant hemsida jag hittade på nätet. Jaja, du kanske ser det när du kommer tillbaka.www.hamsafar.eu/index.php?option=com_content&...Gå ner på sidan så ser du en lång lista med namn. Verkligen intressant.
    I'm here! Det var ingen dålig lista
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-12 20:09:26 följande:
    alltså, att kunna diskutera Shakespeare (måhända inte på ngn vidare nivå, det är trots allt en A-kurs) med de tuffa grabbarna och inse att det faktiskt finns både en del allmänbildning & klurighet bakom bilar-&-bärs-fasaden är skitkul!
    Man kan hitta lite djup även hos dem
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-12 20:28:32 följande:
    Eller hur :) Försöker få tjockhuvena i ( rasisttrådet ) vakna upp men det verkar som att hjärncellerna har tagit enormt skada.
    Du blev ju jämförd med rasister
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-12 20:29:54 följande:
    mentorskapet är en av de uppgifter jag kan behålla förutom undervisningen, den biten är intressant.fast nu är jag uppe i ca 30h utvecklingssamtal (förberedelse & efterarbete iofs inräknat), så några färre elever vore OK.
    Wow! 30 timmar är väldigt mycekt
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....