• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-01 07:20:04 följande:
    I like!
    Åh jag missade dig

Men roligt att du fick dig lite skratt såhär "mitt i natten"
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-01 11:42:08 följande:
    VIlken natt vi haft.. sonen har ramlat ur sängen 2 ggr och haft 1 mardröm, han inte mer än somna förrän han var lessen igen. Kan säga att det blev väldigt trångt i min säng tillslut, ommöblerat i sovrummet blev det oxå. Nä, vi sover inte om nätterna.. ska man göra det.
    Hoppsan!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 13:42:41 följande:
    Gör ett nytt försök, detta är verkligen bra:<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-priority:99; color:blue; mso-themecolor:hyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
    ">

" target="_blank">

Det lät kul!
  • I Blackrose I

Hej Velour

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens igen. {#lang_emotions_frown}

Hatar, hatar, hatr, hatar att vara kvinna ibland. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-01 16:01:36 följande:
    Hej VelourMeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens igen. Hatar, hatar, hatr, hatar att vara kvinna ibland. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
    Hejsan!

Fick också min, igår

Som Sedek säger måste man hitta "ponnyn" i varje "negativ" situation. Min ponny i menssituationen är att jag hade problem med det förut men nu är det löst vilket gör mig väldigt tacksam att jag får mens, i tid också
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-03-01 16:01:36 följande:
    Hej VelourMeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens igen. Hatar, hatar, hatr, hatar att vara kvinna ibland. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
    *Letar fram det 1578 sidor långa word-dokumentet med namnet "Saker som Roses hatar" och lägger till "att vara kvinna" längst ner på listan.*
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-01 16:09:32 följande:
    *Letar fram det 1578 sidor långa word-dokumentet med namnet "Saker som Roses hatar" och lägger till "att vara kvinna" längst ner på listan.*
    Hey babe! Hur är allt med dig?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-01 16:05:00 följande:
    Hejsan!Fick också min, igår Som Sedek säger måste man hitta "ponnyn" i varje "negativ" situation. Min ponny i menssituationen är att jag hade problem med det förut men nu är det löst vilket gör mig väldigt tacksam att jag får mens, i tid också
    {#lang_emotions_frown} Men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte ha mens.

Gör såååååååååååå förbannad ont. Ligger och vrider på mig i sängen och förbjudet hela mansläktet att visa sig hemma idag. Dom får gå hem till gamen ikväll. I dont care.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-03-01 16:09:32 följande:
    Men har du problem aziz? {#lang_emotions_undecided}

Nog att min hat gentemot en viss grupp inte kan mätas i 1578 sidor men du behöver ju inte skriva det så många gånger. {#lang_emotions_djavulsk}

För övrigt är det bara två saker. Så det så. {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....