• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-03-02 21:12:13 följande:
    Uppesittarkväll den 20:e Några planer inför morgondagen?
    Ja

Upp kl 04:00 klä på mig, tända en brasa, gå ut o röka, göra te, sitta i soffan, dricka te, flippa kanaler på tvn, gå o göra mig i ordning, åka till jobbet, jobba, åka hem, hämta ved, elda, dricka te, öppna presenten från dottern o kanske äta tårta, skotta snö, fixa med hästarna...kanske någe mer men inget planerat...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood

Johupp....ger upp, är för trögt här....

Ha det bra

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-02 21:02:11 följande:
    Ah, ni får helt enkelt ordkriga om saken, förr eller senare så kommer någon av er att vinna...eller någon annan som skriver...för 20e mars så är ju beräknat "dödsdatum" för denna rara tråd.
    Undrar om sista ordet blir "ångsökt"{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-02 21:17:36 följande:
    Johupp....ger upp, är för trögt här....Ha det bra
    Ha det gott. Kram
  • Midka
    Jha, Isso, Sedek, Velour, S-mannen, Fiona mfl!

Jag vill gärna boka en tur på sjön.... Kan ni vänligen tala om ifall ni vill komma och vilken av de två helgerna som passar bäst...??

Känns som att jag tjatar lite nu men det skulle kännas bra för mig att boka och att få det så biligt som möjligt. V (och ni andra) skit i pengarna en liten stund och säg en helg så fixar sig boendet i alla fall. Mat kan vi ta med som picknick (.....) och dricka är ju frivilligt.... Det brukar inte vara inträde på danshaken på båten så det kostar inget. Resa till och från båten iof.....
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-02 21:41:53 följande:
    Hej velan!
    Hejsan!

Jag kollade på kalendern idag faktiskt för att se ungefär när det passar mig...får jag återkomma om en kort stund?
  • Midka

Jag har tänkt på dig och på sömn.... Vet inte hur jag ska skriv så du inte uppfattar det som att jag idiotförklarar dig. Det vill jag inte!!
    När jag hade mycket att tänka på jobbade jag mycket med "mind controll". Att medvetet styra undan det som bläddrar så i huvudet... Fungerade inte så himla bra om jag ska vara ärlig... Nu har vi en pojke som ibland har mycket "blädder" i huvudet och då funderar jag på om jag ska försöka få honom att räkna. Vet inte om han kommer förstå mitt sätt.... Det är att stänga mentala lådor. Jag minns att jag räknade antal lådor jag (försökte...) stängde mentalt. Typ " lådan med arbete stänger jag nu, 1"    "låda med ......, stäner jag nu 2" osv.
    Det är inte löst på en kväll.... snarare 10 kvällar!

• Velour
    Midka skrev 2010-03-02 21:47:41 följande:
    Jag har tänkt på dig och på sömn.... Vet inte hur jag ska skriv så du inte uppfattar det som att jag idiotförklarar dig. Det vill jag inte!!När jag hade mycket att tänka på jobbade jag mycket med "mind controll". Att medvetet styra undan det som bläddrar så i huvudet... Fungerade inte så himla bra om jag ska vara ärlig... Nu har vi en pojke som ibland har mycket "blädder" i huvudet och då funderar jag på om jag ska försöka få honom att räkna. Vet inte om han kommer förstå mitt sätt.... Det är att stänga mentala lådor. Jag minns att jag räknade antal lådor jag (försökte...) stängde mentalt. Typ " lådan med arbete stänger jag nu, 1"    "låda med ......, stäner jag nu 2" osv.Det är inte löst på en kväll.... snarare 10 kvällar!
    Hmm..det låter bra faktiskt. Kräver lite tankearbete men det skulle kunna funka för mig

Så, exakt vilka datum för båtresa var det tänkt?
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-02 21:46:07 följande:
    Hejsan!Jag kollade på kalendern idag faktiskt för att se ungefär när det passar mig...får jag återkomma om en kort stund?
    Klart att du får! Du är viktig! (De andra med givetvis) så när du vet så meddela så vi kan bestämma ett datum!!  Tjoho! Jag ska ut med båten... jag ska ut med båten....
Svar på tråden Tråddödare forts....