• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick

Är det bara jag som inte känner den hära trevliga (?) människan?

jfsebastian skrev 2010-03-04 19:18:06 följande:
    Hej Bejb. Jag snubblar över hela FL verkar det som. Hur mår du? Hur mår mamma?
    Vem är du och har du dödat några trådar?
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Isnogood

Fifaan vilken dag

Hela dagen har gått åt till att hacka snö o is utanför stallet, har nu lyckats få bort ca 1/3 så nya tag måste tas i morgon... "blä"
    På em när dottern kom från skolan så åkte vi in för att "helghandla" (ska gaddas i morgon o kan inte handla då...) själva handlingen gick bra o allt var frid o fröjd... tills vi hade åkt igenom sista rondellen o hade ca 9 km kvar hem...då var det tvärstopp, lååååååång stillastående bilkö...
    I över en timme stod vi där innan dom började släppa förbi trafiken igen och jag började förstå varför när jag såg ena fordonet som var med i olyckan... ( ) en personbil som såg ut som ett stängt dragspel...
    Hem kom vi ju till slut men det gjorde nog inte bilisterna i den bilen...

Tror den krockade med en lastbil för det var nämnligen en som stod vid korsningen (där vi skulle svänga in) o som dom var på väg att lasta på på en gigantisk bergarlastbil innan...

När vi kom hem så åt vi, sedan så hämtade jag ved o gick ut o hackade ännu mera snö o is...nu har jag paus o min kropp skriker efter massage o vila {#lang_emotions_frown}

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-03-04 20:28:32 följande:
    Fifaan vilken dag Hela dagen har gått åt till att hacka snö o is utanför stallet, har nu lyckats få bort ca 1/3 så nya tag måste tas i morgon... "blä"På em när dottern kom från skolan så åkte vi in för att "helghandla" (ska gaddas i morgon o kan inte handla då...) själva handlingen gick bra o allt var frid o fröjd... tills vi hade åkt igenom sista rondellen o hade ca 9 km kvar hem...då var det tvärstopp, lååååååång stillastående bilkö...I över en timme stod vi där innan dom började släppa förbi trafiken igen och jag började förstå varför när jag såg ena fordonet som var med i olyckan... ( ) en personbil som såg ut som ett stängt dragspel...Hem kom vi ju till slut men det gjorde nog inte bilisterna i den bilen...Tror den krockade med en lastbil för det var nämnligen en som stod vid korsningen (där vi skulle svänga in) o som dom var på väg att lasta på på en gigantisk bergarlastbil innan...När vi kom hem så åt vi, sedan så hämtade jag ved o gick ut o hackade ännu mera snö o is...nu har jag paus o min kropp skriker efter massage o vila
    Du borde flytta, eller sluta förvånas över händelserna i ditt liv...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-04 20:03:09 följande:
    Kamran, är det din man? Väldigt rolig sak att göra
    Hej J_hjärtat_A ;)

Nä, makens namn har jag inte skrivit ut här. Kamran är en tokig kompis jag har.

Hur är det med dig? Är lillpojken bättre?
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-03-04 17:19:32 följande:
    Och? Tänker du släppa ut mina kameler eller? Jag som tänkte ge dig en tröja av kamelskinn... med två pucklar på...
    Nej.. det hade jag inte tänkt mig, vill hellre ha en tröja.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-04 20:28:32 följande:
    Fifaan vilken dag Hela dagen har gått åt till att hacka snö o is utanför stallet, har nu lyckats få bort ca 1/3 så nya tag måste tas i morgon... "blä"På em när dottern kom från skolan så åkte vi in för att "helghandla" (ska gaddas i morgon o kan inte handla då...) själva handlingen gick bra o allt var frid o fröjd... tills vi hade åkt igenom sista rondellen o hade ca 9 km kvar hem...då var det tvärstopp, lååååååång stillastående bilkö...I över en timme stod vi där innan dom började släppa förbi trafiken igen och jag började förstå varför när jag såg ena fordonet som var med i olyckan... ( ) en personbil som såg ut som ett stängt dragspel...Hem kom vi ju till slut men det gjorde nog inte bilisterna i den bilen...Tror den krockade med en lastbil för det var nämnligen en som stod vid korsningen (där vi skulle svänga in) o som dom var på väg att lasta på på en gigantisk bergarlastbil innan...När vi kom hem så åt vi, sedan så hämtade jag ved o gick ut o hackade ännu mera snö o is...nu har jag paus o min kropp skriker efter massage o vila
    Salt kanske.. ?

Läskigt med bilolyckan, tur det inte var ni.
  • Midka

Hej på er!
    Jag gillar tendensen till dessa sammanfattningar som dyker upp då och då... Mycket underhållande!
    Jha: Skönt att lillen mår bra! Inte roligt med sådana händelser...
    S-mannen: var snäll mot Isso! Hon har inte landat i det uppenbara än...

• Mandi74

Så trött.. vem fan körde över mig med tåget?

Ett varmt bubbelbad, nått gott att dricka och lite massage hade inte suttit helt fel nu.. *drömer mig bort*

• jfsebastian
    Jagbyttenick skrev 2010-03-04 20:04:26 följande:
    Är det bara jag som inte känner den hära trevliga (?) människan? Vem är du och har du dödat några trådar?
    Jag dödar sextrådar i massor, och en del religiösa också.

Själv då?
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-04 20:57:17 följande:
    Så trött.. vem fan körde över mig med tåget? Ett varmt bubbelbad, nått gott att dricka och lite massage hade inte suttit helt fel nu.. *drömer mig bort*
    De där lokförarna är det skottpengar på! Vet inte riktigt rutten de följer men de har tydligen lagt mig som någon jäkla knutpunkt som det är tillåtet att köra över lite när som helst...
    Nu sitter jag i alla fall upp och har inte somnat än...
Svar på tråden Tråddödare forts....