• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-10 23:07:13 följande:
    Jädrans nu missade jag Rosen igen, eller så undviker hon mig... hm...
    Nawwww, puss på dig älskling. Fast man undrar ju om det är du som undviker mig? Ha en underbar torsdag. Kommer nog in en stund ikväll om herren behagar titta in då. {#lang_emotions_wink}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:35:55 följande:
    Jag gillar hastigheten på inläggen! (Så snabbt skriver riktiga nördar tänkte jag säga, men det sa jag inte!)Mandi, kom ni fram till vad hon gjorde för fel?Velour, tja jag jobbar på den sociala kompetensen men skyller på att jag aldrig fick gå på dagis eftersom den kanske inte alltid varit självklar. Men sen var jag också fostrad till såna värderingar som "Du ska alltid vara dig själv, fall inte för grupptrycket, ärlighet varar längst" osv vilket gjorde mig väldigt annorlunda - men stolt och respekterad om jag får säga det själv. Sen har jag också alltid varit intresserad av kunskap vilket många mer pragmatiska "suntförnuftmänniskor" har svårt att förhålla sig till. då blir man nästan per definition en nörd.
    Fia: Du har fler härinne som är som du, jag till exempel (Fast jag gick iofs på dagis, men resten stämmer  )
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-10 23:38:38 följande:
    Nu är jag 3 kg mindre biff, om någon undrar.
    Åh, duktig pojke. Fortsätt så här så kommer du må så himla bättre. Hur många kilo vill du gå ner? Själv har jag vatt duktig och tränat två dagar i rad. Får så mycket mer energi när jag tränar och känner mig bättre psykisk också.

* Ger Sedek en stor kram och en blöt puss på kinden som en blöning för viktminskningen * {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-10 23:47:30 följande:
    اما هرگز به زبان فارسی؟
    Nääää. När har vi gjort det? {#lang_emotions_undecided}

Den där meningen var korrekt skrivet med korrekt verbform. Vart översatte du? ( Nyfiken )
  • I Blackrose I

Vinkar till J_hjärtar_A. Gomorron, är du också på jobbet? 

Själv börjar jag om 20min.  

• Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-10 23:50:36 följande:
    TACK *tar åt mig och känner mig stolt så jag kan uthärda ytterligare några veckor på kattmat och majonäs*
    Min son älskar kattmat, men det är ju meningen att han ska gå UPP i vikt. Är du säker på att du gör rätt?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-11 06:58:37 följande:
    Tycker det är underbart att se hur ni kämpar för att hålla igång denna tråd Snyggt jobbat "gör tummen upp"Själv försov jag mig i morse...vaknade 06:30...skulle ha gått upp kl 04:00 Men det gjorde inte så mycket...sonen börjar inte förren åtta i skolan o jag har semester idag Fast... Jag hadde njutit mer av semestern om det inte vore för att tankarna konstant skenar iväg mot morgondagen...då har jag permission
    Skönt med lite sovmorgon ju! Permission?
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-11 06:58:37 följande:
    Tycker det är underbart att se hur ni kämpar för att hålla igång denna tråd Snyggt jobbat "gör tummen upp"Själv försov jag mig i morse...vaknade 06:30...skulle ha gått upp kl 04:00 Men det gjorde inte så mycket...sonen börjar inte förren åtta i skolan o jag har semester idag Fast... Jag hadde njutit mer av semestern om det inte vore för att tankarna konstant skenar iväg mot morgondagen...då har jag permission
    Man får göra vad man kan.. just nu är det 20 000 inlägg innan tråden stängs som hägrar.

Permisson?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Idag är det städ- och tvättdag.. har varit nere med första omgången tvätt och mitt sovrum är färdig städat. Nu är det dax att göra en djupdykning in i sonens rum..

*tar på mig skidglasögon, skyddshandskar och gummistövlar*

Here we goo... *dyker* 

• Mandi74

Fan.. fastnade ju här på fl.. men NU ska jag gå och städa sonens rum. {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Tråddödare forts....