• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-01 23:56:32 följande:
    Attans!Så inträdesprovet var ett rättstavningstestMen mitt himelrike stavs med ett m, så det så!
    DITT himmelrike? Har varje person alltså sitt eget himmelrike? Trodde det bara fanns ett, som man skulle förtjäna sin plats till.
    Analysera mera!
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-01 23:49:54 följande:
    Ok, smögen är ju rätt så fint. Fast himelriket... Himelriket är likt en surdeg som Jesus sa en gång i tiden...
    Det är därför jag håller mig till kanten....
    Visst trodde jag att jag skulle fixa hus, båt, barn, bil osv när jag var ung men att nå dit vid endast 36 års ålder.... (jaaaaag har ju inte fattat att jag är på väg mot 40....) och att få bo så nära havet... Vi har inte havsutsikt eller så men det tar 3 min med bilen och 15 att gå till stranden och vår lilla eka (vid den lokala båtklubben). På sommaren när det är över +25C och man kan promenera vid stranden och det  luktar salt och solkräm... Inte långt från himlen. På vintern när isen ligger och man kan ta med en engångsgrill ut på havet och fixa lite lunch..... Inte heller långt från himlen....
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-02 00:02:30 följande:
    Djupa allvarliga frågor om livet...Eller inte så mycket egentligen. Isnogood är lite småberusad, Velour har blivit rättstavningspolis. Midka vill åka på kryssning och tycker Uddevalla ligger på gränsen till Himmelriket. Jag är mest förvirrad.
    *skratt*
    Snygg sammanfattning.... {#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-01 23:59:32 följande:
    hej! vad diskuterar ni nu..?nu har vi sett film och degat i soffan.njuuuuuter av att vara hemma, ska stänga in oss (nåja, Valpen ska få gå ut) och inte umgås med ngn på flera dagar!lovely!
    Mysigt!

Just nu är det snack om att i februari träffas hos Midka i hennes hus i himmelriket
    Analysera mera!
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-01-02 00:03:10 följande:
    DITT himmelrike? Har varje person alltså sitt eget himmelrike? Trodde det bara fanns ett, som man skulle förtjäna sin plats till.
    NÄHEHÄERÅH..!

MITT himmelrike ( med TVÅ m...) är mitt hem, min gård, min fästning, min borg  {#lang_emotions_heart}

O ja tycker tamefasen att ja har förtjänat den me tanke på alla pengar o all tid ja lagt ner pån....

Elle...menaruh någe annat..... {#lang_emotions_innocent}
    I´m the one and only....of my kind...
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-02 00:02:30 följande:
    Djupa allvarliga frågor om livet... Eller inte så mycket egentligen. Isnogood är lite småberusad, Velour har blivit rättstavningspolis. Midka vill åka på kryssning och tycker Uddevalla ligger på gränsen till Himmelriket. Jag är mest förvirrad.
    ja, det låter iaf allvarligt!

Isnogood förtjänar lite lullighet efter sn sjukdom -skål!
    Velours dominerande drag kommer fram mer och mer, men rättstavning trodde jag var min grej!
    Midkas uppfattning om himmelriket förstår jag inte alls, så där känner jag nog som du.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-02 00:03:24 följande:
    Det är därför jag håller mig till kanten.... Visst trodde jag att jag skulle fixa hus, båt, barn, bil osv när jag var ung men att nå dit vid endast 36 års ålder.... (jaaaaag har ju inte fattat att jag är på väg mot 40....) och att få bo så nära havet... Vi har inte havsutsikt eller så men det tar 3 min med bilen och 15 att gå till stranden och vår lilla eka (vid den lokala båtklubben). På sommaren när det är över +25C och man kan promenera vid stranden och det  luktar salt och solkräm... Inte långt från himlen. På vintern när isen ligger och man kan ta med en engångsgrill ut på havet och fixa lite lunch..... Inte heller långt från himlen....
    Jajajajajajajajajaja, jag trivs bättre här... På den torra uppländska leran och inte ett vattendrag så långt ögat kan nå

Mellankillen ville ha en radiostyrd båt i julklapp, försökte med smärta förklara att vi inte bor så nära vatten... Men han kunde ju köra i polen... 3 meter fram o tillbaka...

Jag vill flytta.
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 00:03:24 följande:
    Det är därför jag håller mig till kanten.... Visst trodde jag att jag skulle fixa hus, båt, barn, bil osv när jag var ung men att nå dit vid endast 36 års ålder.... (jaaaaag har ju inte fattat att jag är på väg mot 40....) och att få bo så nära havet... Vi har inte havsutsikt eller så men det tar 3 min med bilen och 15 att gå till stranden och vår lilla eka (vid den lokala båtklubben). På sommaren när det är över +25C och man kan promenera vid stranden och det  luktar salt och solkräm... Inte långt från himlen. På vintern när isen ligger och man kan ta med en engångsgrill ut på havet och fixa lite lunch..... Inte heller långt från himlen....
    Jag tror jag blev lite kär....
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-02 00:05:13 följande:
    Mysigt! Just nu är det snack om att i februari träffas hos Midka i hennes hus i himmelriket
    åh, trevligt!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-01 23:59:32 följande:
    hej! vad diskuterar ni nu..?nu har vi sett film och degat i soffan.njuuuuuter av att vara hemma, ska stänga in oss (nåja, Valpen ska få gå ut) och inte umgås med ngn på flera dagar!lovely!
    Hej!!!!
    Dels så pratar vi om träffen i slutet på feb. Jag och S-mannen är allergiska och kan inte åka till Isse. Därav pratar vi om alternativ. Båt från Sthlm eller träff hos mig.

Förövrig försöker Sedek hålla jämna steg med iooe men han har det svårt då han ska kappa med 3,5 öl mot hennes helrenat....
Svar på tråden Tråddödare forts....