• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Fiamedbarn

Isnogood, jag gillar kärlek och respekt men har ett gott öga åt smarta elakheter också så jag får hoppas att du har en fin balans då Stavas det inte Iznogood förresten?

• Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:49:31 följande:
    Fiona, jag vet inte. Har inte råkat ut för nåt, men det finns ju så många idioter på vägarna som inte tar hänsyn och tror alla ska rätta sig efter dom. Som gör omkörningar trots mötande trafik, ligger med nosen i rumpan....till saken hör väl att jag inte heller har körkort. Ska försöka ta det i vår men fasar lite...
    ja, du kommer nog tyvärr bli ännu mer medveten om alla idioter när du kör själv...
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-12 18:50:56 följande:
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Fiona Skönt o se att du är här
    tack!
    hur mår köket?
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:52:39 följande:
    Fiona, jo det är mitt enda och första barn. Lyssnar nu på sambons tonårsfavoriter som stinker 80-tal....jag gillade 70-talsmusik redan då Kan tillägga att mina tonår var på 80-talet och det var HEMSKT att gå på discon med den senaste musiken. Tacka vet jag 70-talsgolven.

törs man fråga hur gammal du är och vad du jobbar med? (det är OK att inte vilja outa sig för mkt i tråden!)
  • Isnogood
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:49:31 följande:
    Fiona, jag vet inte. Har inte råkat ut för nåt, men det finns ju så många idioter på vägarna som inte tar hänsyn och tror alla ska rätta sig efter dom. Som gör omkörningar trots mötande trafik, ligger med nosen i rumpan....till saken hör väl att jag inte heller har körkort. Ska försöka ta det i vår men fasar lite...
    Åh

Men där måste jag i alla fall inflika att jag INTE är en av dom (!!!)
    -Har visserligen tung gasfot {#lang_emotions_embarassed} men inte på något sätt så att det får mig att göra sådana saker, jag är jätteharig i trafiken, när det gäller avstånd så vill jag ha ordentligt så att jag ska hinna bromsa i god tid om det behövs, vilket ofta resulterar i att bilarna som kommer bakom då kör om o in i den luckan så att jag i alla fall ligger nära o måste släppa av o till slut brukar jag fundera på om det inte vore bäst att backa... {#lang_emotions_undecided}

Omkörningar gör jag bara när sikten på vägen framför är riktigt bra (o lååååång), annars så får det vara. Finns som du säger så himla många puckon till rötägg som gör vansinnesomkörningar hit o dit utan att verka bry sig om någonting

Jag trivs bäst på motorvägar o "mötesfria landsvägar med omkörningsflier" {#lang_emotions_dreamer}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:56:04 följande:
    Isnogood, jag gillar kärlek och respekt men har ett gott öga åt smarta elakheter också så jag får hoppas att du har en fin balans då Stavas det inte Iznogood förresten?

Detta är Iznogoud

Jag är : Is No Good

Tyckte inte att vi var tillräckligt lika för att heta samma sak {#lang_emotions_dreamer}
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-03-12 18:57:09 följande:
    tack! hur mår köket?
    Joo då, blev av med fläkten o dess hysteriska surrande i tisdags, nu undrar jag bara när dom tänker återställa allt...för bottenplattan i bänkskåpet är ju bortsågad, på golvet ligger en skiva som är lägre än golvplankorna o det tänker jag inte godkänna då den som låg där innan var i samma höjd, väggen har ju ett stort hål, visserligen under skåpet så det synns ju inte om luckorna är stängda men i alla fall...

Så, det kommer bli en fortsättning på ett eller annat sätt...
  • Isnogood
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:57:06 följande:
    ...och jag är ny sen igår bara...har fortfarande fosterfettet kvar
    "Gnuggar av med en handduk"
Svar på tråden Tråddödare forts....