• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 21:21:25 följande:
    Förlåt.  
    Du är förlåten
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-12 21:20:45 följande:
    Ja, det får du men jag vet inte om du förstår vad jag pratar om. Dels att det finns en massa "spioner" inne på face-book som snokar åt regimen i Iran. Jag har precis fått min iranska pass efter 4års helvetes-kamp så jag avstår från att bli medlem där och "visa" mig offentligt.

Förlåt.. kunde inte låta bli.

Du kan vara hur hemlig du vill där, de enda som kan se mig och det jag skriver är mina vänner och jag väljer vänner med omsorg just nu.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-12 21:17:04 följande:
    nu måste jag kolla JhjärtarAs bilder också!men du hade väl mest mage Roses? stoooooor mage!
    Bokar tid hos optiker åt Fiona också. :p

Min lår växte från 52cm till 67cm. Mina ärmar från 25 till 36 så vaddå bara magen? {#lang_emotions_undecided}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:22:28 följande:
    Å nu är jag så trött....ska chilla lite framför TV:n istället - detta är för krävande nu
    Det var därför några hoppade av tråden *Eller tog "paus"*
  • Isnogood
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:16:46 följande:
    Isnogood, aha så du har en rätt stor tjej du kan ut och rida med! Vad mysigt det låter! Men är det inte svårt att få energi och lust till att rida när det är kallt och mörkt? Har du bra elljus på "ridbanan"? Och har du lösdrift eller går du och mockar alla hästar varje dag? Jag bara undrar eftersom jag försöker tänka mig in hur lata (och mörkrädde!) jag skulle fixa att leva min dröm.
    Dottern är 14 så hon är till stor hjälp, o skulle hon INTE hjälpa till så har hon ingen häst... {#lang_emotions_dreamer}

Har en strålkastare till den hagen vi rider i men den har vi inte använt på länge, oftast har vi pannlampa o är ytterst sällan sugna på att skumpa runt i en fyrkant när man kan vara i skogen eller gamla grustaget som är en stor favorit för både oss o hästarna.

Energi...nja, det HÄR året har jag noll energi egentligen, men jag har ju själv valt att ha hästarna o bo så här ( väldigt omodernt...), hästarna går på lösdrift, en för grabbarna o en för tjejerna, men vi har stall också, mocka blir det att göra i alla fall då de är duktiga på att släppa sig i lösdriften {#lang_emotions_undecided}

Visst är det jobbigt, särskilt när man är ensam vuxen med alla måsten... men jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan hästarna
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 21:20:45 följande:
    Ja, det får du men jag vet inte om du förstår vad jag pratar om. Dels att det finns en massa "spioner" inne på face-book som snokar åt regimen i Iran. Jag har precis fått min iranska pass efter 4års helvetes-kamp så jag avstår från att bli medlem där och "visa" mig offentligt.
    ouch! nej, det är såna saker man som svensson slipper fundera på. trist!
    kan du inte ta ett nickname då och göra ditt riktiga namn icke-sökbart? ser ju en massa folk som nu heter 'myzan' etc, inte helt lätt att lista ut vem de är då...
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 21:23:58 följande:
    Bokar tid hos optiker åt Fiona också. :p Min lår växte från 52cm till 67cm. Mina ärmar från 25 till 36 så vaddå bara magen?
    shit, skojar du?
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-03-12 21:21:26 följande:
    ah, drog ut en visdomstand förra våren, inga problem alls fast den hade krok på roten. jag har världens bästa tandläkare! hoppas du har lika bra!
    Jag drog ut den första för några år sen, den satt som berg. Tandsköterskan (eller vad det nu heter) fick hjälpa till att hålla emot mitt huvud och han tog spjän mot stolen.. tillsut så slog han sönder den och plockade ut den i bitar.

Men jag drar ändå hellre ut tänder än lagar.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:19:11 följande:
    Roses, var i Sthlm bor du? Jag kommer därifrån Från en trist söderförort men jag saknar verkligen all natur som fanns på knuten där. Jag hade gångavstånd till tre sjöar!
    Börjar förortsnamnet på F kanske? {#lang_emotions_wink}

Jag bor i Sandsborg.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-12 21:25:40 följande:
    Jag drog ut den första för några år sen, den satt som berg. Tandsköterskan (eller vad det nu heter) fick hjälpa till att hålla emot mitt huvud och han tog spjän mot stolen.. tillsut så slog han sönder den och plockade ut den i bitar. Men jag drar ändå hellre ut tänder än lagar.
    fy fan! *ryser*
Svar på tråden Tråddödare forts....