• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-21 22:04:40 följande:
    Så du får nackspärr ofta? Isch..Jag fick det en enda gång och det var för ett par veckor sedan. Ville nästan gråta. Men att du får det ofta...
    Jag skulle inte dö om jag började träna lite om jag säger så..... Det händer någon gång per år att det blir så illa att jag oxå vill gråta men oftast är det mer som ett fett blåmärke. Irriterande, humörnedsättande men inget jag kommer dö av. Sist gång var faktiskt för lite mer än ett halvår så det går frammåt!
  • Midka

Nu är det dags för mig att lägga mig!
    Ha det så gott allihopa!!!!!

(Fiona: )

Gonatt!

• Midka
    Velour skrev 2009-12-21 22:25:18 följande:
    Vad besvärligt. Har du tänkt på simning?
    Jo, tänka går ju bra... Ska komma till insikt och agera lite oxå!... Närmast just nu ligger att inom ett år börja springa. Känns ganska hoppfullt!!!!
  • Midka

Hej tåden och ni andra!!!!
    Familjer, familjer....
    Jag har inte några större problem med min sida eftersom vi bor långt ifrån varandra och vi har inte så mkt att bråka om helt enkelt. Jag har förstått att jag är väldigt lyckligt lottad iom att jag träffade min man... Han är fin men helsike vliken familj han har.... I år ska vi fira med han mamma och det kommer bli halv kalabalik men vad gör man? Hon vet precis vad hon ska säga för att han ska få skuld och ångest så det kommer bli en livad Jul...... Det är inte hela världen för det rör sig om ett dygn så det ordnar sig men jag känner för alla familjer (särskilt barnen) som inte har det så trevligt på Jul.

• Midka

J h A: Stackare! Inte så kul att vara sjuk i dessa tider. Minns en Jul då jag var max 6 år och var tvungen att äta soppa med frikadeller i och inte fick äta Julskinka. Har fortfarande spår i själen efter det.......

Jag sov prima igår till idag så jag är nu uppe i Isso nivå på aktivitet! Knäck, kola, 1.5 kg köttbullar, två maskiner tvätt, vardagsrummet städat, lite Mario. Inte illa, inte illa.... Ska det hålla på så här kanske jag kan aspirera på Isso-dipom!!!!!

Dock har Julgransfoten fått ben och vandrat iväg till saligheten (eller något). Vi hittar den inte!!

• Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 22:41:14 följande:
    Ja, det är så jäkla typsikt för mig, har varit sjuk hur många jular som helst. För precis tio år sedan fick jag influensan och hade 40 graders feber och låg och yrade hela julafton. Så ska det dock inte bli i år! Imorgon ska jag vara kry nog att fira med familjen här i stan, så det så!
    Hm! Drömma går ju men drömma så det går, är en annan sak...
    Önskar dig lycka till att du ska hålla dig frisk!!!

Annars brukar man bli sjuk när ledigheten faller in ifall man arbetar för hårt innan ledigheten... Känns det igen??
    Jag har i alla fall bara läst om det.... (bhostullshit, bin there done that.....).
    *generad...*
  • Midka

Go natt!!! Nu säger min man att vi ska lägga oss och snäll som jag är, gör jag som han säger....
    Vi ses imorgon!!!!

• Midka
    Sedek skrev 2009-12-22 22:56:40 följande:
    Jo det stämmer, kroppen slappnar och man blir mer mottaglig för virus. Det finns studier på det tror jag. Man kan förebygga med rätt mat och...sömn... Det värsta man kan göra är att förvänta sig att man ska bli sjuk, då blir man det garanterat.Hej nya tråden
    Alltså är studierna att man arbetar för hårt och inte ser kroppens signaler i tid.....?
    Tankens kraft är starkare än många förstår!!
    Go natt igen!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-23 00:31:30 följande:
    Låter som min ex-svärmor! Och hon lyckades också. Hon förstörde båda min ex-mans äktenskap (jag var hans äktenskap nummer två).Det sköna är att jag och min ex-mans ex-fru har kontakt idag Jag skänker också en tanke på alla barn som inte får en jul de förtjänar.
    Hjälp!! Jag har en son... Hoppas jag inte blir svärmor från helvetet!!! :-O
  • Midka

Ord blind skrev 2009-12-23 20:03:46 följande:

Tycker det är överraskande länge den höll i år.
    Förra året brann den, den 27 om jag inte är felinformerad... De kanske börjar bli till åren de som sätter på...
Svar på tråden Tråddödare forts....