Tråddödare forts....

Nu är det dags för mig att lägga mig!
Ha det så gott allihopa!!!!!
(Fiona: )
Gonatt!
Hej tåden och ni andra!!!!
Familjer, familjer....
Jag har inte några större problem med min sida eftersom vi bor långt ifrån varandra och vi har inte så mkt att bråka om helt enkelt. Jag har förstått att jag är väldigt lyckligt lottad iom att jag träffade min man... Han är fin men helsike vliken familj han har.... I år ska vi fira med han mamma och det kommer bli halv kalabalik men vad gör man? Hon vet precis vad hon ska säga för att han ska få skuld och ångest så det kommer bli en livad Jul...... Det är inte hela världen för det rör sig om ett dygn så det ordnar sig men jag känner för alla familjer (särskilt barnen) som inte har det så trevligt på Jul.
J h A: Stackare! Inte så kul att vara sjuk i dessa tider. Minns en Jul då jag var max 6 år och var tvungen att äta soppa med frikadeller i och inte fick äta Julskinka. Har fortfarande spår i själen efter det.......
Jag sov prima igår till idag så jag är nu uppe i Isso nivå på aktivitet! Knäck, kola, 1.5 kg köttbullar, två maskiner tvätt, vardagsrummet städat, lite Mario. Inte illa, inte illa.... Ska det hålla på så här kanske jag kan aspirera på Isso-dipom!!!!!
Dock har Julgransfoten fått ben och vandrat iväg till saligheten (eller något). Vi hittar den inte!!
Go natt!!! Nu säger min man att vi ska lägga oss och snäll som jag är, gör jag som han säger....
Vi ses imorgon!!!!
Ord blind skrev 2009-12-23 20:03:46 följande: