Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-20 22:08:10 följande:
    En jä.. lyftkran för att göra ett bungy. Åkte upp på 60 m, blev sjukt höjdrädd, tvingade mig själv (en månad senare) till ett nytt hopp men på 120. Kan säga.... inte min grej.
    Läskigt!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 22:10:20 följande:
    Äntligen gjorde jag smajlisen rätt... Have no fear Scratchy is here!
    Grattis!!!!
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 22:11:20 följande:
    Hjärnan kan inte avståndsbedömma på det sättet. Det var kanske inte tänkt så från början, vem vet?Du fattar med logiken att du är högt upp men du kan omöjligt bedömma hur högt.Prova bedömma hur högt ett träd är.. ungefär samma grej fast omvänt.Vi fick lära oss att kolla på träden när vi var på väg ner i skärmen. Träden ger en hint om hur lång det är kvar till mark nivå.
    Aha!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 22:11:39 följande:
    Hur är den persiska versionen då? En berg-och-dal-bana? Have no fear Scratchy is here!
    Inte vet jag. Blev ju tvungen att förtränga det lilla jag hade lärt mig..
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 22:16:44 följande:
    *ler*Jag såg aldrig någon som gick i backen utan skärm men några landade hårt med skärm. En hade trassel i linorna = ganska hård landning, en skulle stila lite och gjorde en cool inflygning där man svänger i sista stund och sen glider ner sista metern, han bedömde höjden lite fel så han girade ner med höften först i ca 70 km/h rakt i backen. Det ljudet och den känslan när vibrationerna fortplantade sig i backen sitter fortfarande kvar... Men, han överlevde och hoppade vidare några år senare. Det tog minst ett år för honom att bli tillräckligt hel för att kunna jobba igen.
    Men vad hemskt!
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 22:22:47 följande:
    Ja och nej. I förhållande till nästan vad som helst är fallskärmshoppning väldigt lite skadedrabbat. Han gjorde i alla fall illa sig undertiden han hade kul... Det är värt något.
    Tja, det skulle vara ett intressant sätt att dö på. Att dö när man har kul. Det är nog många som inte får uppleva det
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 22:25:48 följande:
    Nej, tyvärr är det alldeles för få som får chansen att dö i fallskärmsrelaterade olyckor. Have no fear Scratchy is here!
    Ja, vilket är synd
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 22:31:32 följande:
    Jag? Have no fear Scratchy is here!
    Naw! Du både fick ett nummer och skrev en smiley rätt.
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-20 22:45:03 följande:
    En man hade en klocka, han lät den gå till den blev två och sedan sålde han den ena...
    If you say so...

Hur går det med pluggandet?
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-20 22:48:47 följande:
    Jovars, har varit borta 3 dagar och ligger lite efter. Ska plugga massor i morgon.Själv då?
    Träligt, hade du mycket på jobbet som tog över eller?

Här går det inte bra, men eftersom jag nu skriver med dig så får jag inte säga så{#lang_emotions_tongue_out} Då får jag säga att härifrån kommer det att bara gå uppåt..
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....