Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Nåt fel på min dator

Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 22:56:09 följande:
    Jasså... trodde det var ngt mer spännande... Namnen är viktiga så det är bra att det tas bort.Jag funderar på att lägga ut bilder här på FL på min profil. Jag är mtk tveksam till fejan eftersom bilderna aldrig försvinner och jag tappar "rätten" till dem. Dessutom har jag många, hmmm... vad ska jag kalla det... arbetsplatsmänniskor (apm) som jag inte vill ska ha tillgång till mitt privata liv. Samtidigt har jag de som står mig nära men bor långt ifrån som jag vill dela en del av mitt privata med.Frågan är om det är många FLare som skulle komma in och kolla och om det har någon betydlese. Nu menar jag inte dig och de andra här som är aktiva. Ni får gärna kolla men om det finns de som jag inte tänker på...Hmmm... får fundera vidare.
    Spännande?

Just ja, glömde bort att fejan stjäl bilderna och gör att när man inte kan göra något ogjort

Men lägg ut lite bilder på dig
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 22:57:48 följande:
    Det är fantastiska 4an på TV4 så ajg blir lite distraherad då och då..
    Jag blir också distraherad av vissa scener
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 22:58:45 följande:
    ?

Den lyder mig inte ibland. Bl.a. ställde den till det i inlägg nr.6811

Jag gjorde inte medvetet inlägget så långt.

Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 23:01:43 följande:
    Jag ska fundera på det och sen vilka bilder... Snyggaste är de på lillen men på mig.. Jag är inte den mest fotogeniqa typen. Gör mig bäst live!
    Äsch!

Ser fram emot dina bilder
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 23:05:40 följande:
    Tror jag inte!Tror du vill djävlas lite...  he he...Såg i någon tråd att en person ber om ursäkt för att h*n skrikit (skrivit med stora bks) och att det var av misstag för att h*n "råkat" komma åt caps tangenten.... HA HA säger jag! Inte "råkar" man komma åt den i en enda mening och har små bkst före och efter!
    Ja, det kan jag fatta att man tänker om personer som "råkat" komma åt capslocken och skrivit ett helt inlägg med stora bokstäver och sen ojar sig
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-23 23:10:23 följande:
    shit, jag trodde nästan Velour ångsökt tråden!
    Hohohooo!
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 23:16:37 följande:
    Hon gör sitt bästa för att döda den. Det är det som det handlar om... Hej på dig! Hoppas indiern smakade gott... Blir lite avis på att ni bara kan gå ut och äta så där... Vill inte byta på något sätt men ibland blir jag påmind av något avlägset, bekvämt, njutningsbart.....
    Ja, man måste hålla ju hålla sig On Topic också

Jag känner precis som dig angående resten..
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 23:19:26 följande:
    Jag ska snart lägga mig... min dag att gå upp imorgon men jag har grundat bra... lillen har varit uppe till halv tio två kvällar i rad så jag hoppas han sover till nio imorgon!!!! *hoppas, hoppas*
    Heheh, slugt

Min lille vaknar inte innan åtta, hur sent han än lägger sig..Önskar att han hade fått mina tröttgener istället
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-23 23:20:36 följande:
    Du har rätt där. Nu är min snällhet mer korrekt bara, inte slänga runt den överallt. Eftersom jag har så mycket snällhet inom mig så måste jag tänka på vart jag strör ut den. Man kan nog säga att den är mer riktad nu.Det där finns det ju ingen logik i för en som inte vet hur det ser ut uppe i min hjärna, men för mig så. Fast om det bara är jag som fattar så behöver jag inte skriva nått här, men jag bjuder på den idag eftersom det är lördag.
    Skönt att det inte var som jag trodde.

Jag förstår exakt och precis vad du menar. Faktiskt.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....